معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک:

فرهنگسرای نیاوران پایلوت فرهنگی خط سفید خواهد شد

تاریخ انتشار: 09 آگوست 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

فرهنگسرای نیاوران به عنوان پایلوت برنامه های فرامنطقه ای در حوزه ی فرهنگی و هنری خط سفید خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فرهنگسرای نیاوران به عنوان یکی از مراکزی که نخبگان هنری و هنرمندان شاخص در آن فعالیت می کنند می تواند محل مناسبی برای اجرای برنامه های خط سفید به صورت فراگیر و فرامنطقه ای باشد بر همین اساس هماهنگی های لازم در حال اجراست تا این مرکز به عنوان پایلوت فرهنگی این طرح شروع به فعالیت کند.
وی افزود: حضور علما، نخبگان و اندیشمندان در اجرای پروژه خط سفید بسیار تاثیر گذار است لذا شهرداران و مدیران اجتماعی نواحی ده گانه منطقه برنامه های ویژه ای را با حضور نخبگان محلی در دست اجرا دارند تا شهروندان با اجرای این طرح بیشتر آشنا شوند .
کارگران تصریح کرد: در همه نواحی نخبگان فرهنگی، مذهبی، اجتماعی ، سیاسی، هنری و …. ساکن هستند که باید از این عزیزان برای فرهنگ سازی پروژه خط سفید و آموزش به شهروندان یاری بگیریم چرا که پیامی که از زبان نخبگان بیان شود تاثیر گذاری بیشتری دارد.
وی تاثیر رفتاری و نگرشی شهروندان را مهمترین هدف اجرای پروژه های خط سفید در حوزه فرهنگی و هنری دانست و گفت: همه تلاش ها و فعالیت ها وقتی ثمر می دهد که تغییری در رفتار شهروندان داشته باشیم که اگر این اتفاق مشاهده نشود، فعالیت های ما هم نتیجه لازم را نداده است.
معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: جوانان و نوجوانان باید با مقوله خط سفید آشنا شوند و از آن تاثیر بگیرند و آموزش ها و پیام ها در برنامه های مختلفی چون اوقات فراغت و… بیان شود.

چاپ چاپ