تاریخ انتشار: 10 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

طرح پایلوت کاهش هزینه ها در منطقه ۶ اجرایی می شود

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون مالی واقتصاد شهری شهرداری منطقه ۶، از آغاز طرح پایلوت کاهش هزینه ها به همت اداره بهای تمام شده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، مهدی اسد بیگی، معاون مالی واقتصاد شهری شهرداری منطقه ۶ با اعلام این خبر گفت: طرح پایلوت کاهش هزینه ها در منطقه ۶ با هدف تقویت بازوی مدیریت در برنامه ریزی و کنترل فعالیتها و ایجاد هماهنگی لازم در بین حوزه های مختلف اجرایی می شود.
معاون مالی و اقتصادی منطقه ۶ تاکید کرد: در این طرح با ایجاد کارگروههای تخصصی و فنی ،گزارش های تحلیلی ، آنالیز امار و اطلاعاتی که از نواحی و مناطق همجوار جمع آوری می شود پایش خواهد شد و خط میانگینی برای بهای تمام شده کلیه کارهای اجرایی تعریف می شود تا در کسب یک نتیجه مدیریتی سازنده مورد استفاده قرار بگیرد.
وی گفت، بی شک برآورد هزینه های اجرایی در شهردای با توجه به نوع پیمانکار ،تجهیزات کارگاهی ،سال اجرا و محیط های بومی و غیر بومی متفاوت است ولی با یک تحلیل دقیق و علمی و با بررسی میزان تفاوت ها ، کمیت و کیفیت کارها می توان به ارقام معقول و حقیقی دست یافت و هزینه هارا به صورت علمی و مستدل برآورد و الگو سازی کرد.
او افزود: هدف دیگر این طرح، تعریف راهکار برای پیشگیری از هرگونه موازی کاری در امور اجرایی و به ثمر نشستن بهینه فعالیت ها در کوتاه ترین زمان ممکن وبا کمترین هزینه است که خود نوعی درآمد زایی محسوب و پیامد های مثبت آن در سیستم نمایان می شود.
اسد بیگی گفت ،این طرح نوعی پایش مینیاتوری است و به دستگاههای نظارتی کمک می کند تا راحت تر و بر مبنای آمار و اطلاعات صحیح فعالیتهای اجرایی را کنترل کنند و و چالش های پیش رو را به حداقل برسانند .

چاپ چاپ