نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان زنجان در حال برگزاری است
روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان

نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان زنجان در حال برگزاری است...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به مناسبت ۲۱ مرداد
نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان زنجان در حال برگزاری است
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از برگزاری” نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان زنجان در ساختمان کسب و کار شهرک صنعتی اشراق به مناسبت ۲۱ مرداد، “روز حمایت از صنایع کوچک” خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، ناصر صیدی ضمن گرامیداشت ۲۱ مرداد گفت: روز حمایت از صنایع کوچک فرصت مغتنمی است تا مردم عزیز ضمن آشنایی با این صنایع نسبت به مزیت های آن آگاهی یابند. به همین منظور و نیز شناساندن محصولات تولید شده در واحدهای صنعتی استان زنجان، نمایشگاهی در ساختمان کسب و کار شهرک صنعتی اشراق زنجان در حال برگزاری است و در نظر داریم این نمایشگاه به صورت دایمی در این محل ادامه داشته باشد.
وی به نقش عمده و تاثیرگذار صنایع کوچک در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال اشاره و تصریح کرد: تنها راه حمایت فراگیر از این صنایع، استفاده از محصولات تولید داخلی است که این امر نیز مستلزم معرفی این محصولات توسط تولید کنندگان آن به مشتریان می باشد.
صیدی با اشاره به اینکه در طول سال نمایشگاههای مختلفی در زمینه های گوناگون در داخل و خارج از کشور برگزار می شود، اظهار داشت: امیدوارم واحدهای صنعتی با حضور در این نمایشگاهها ضمن معرفی محصولات و توانمندی های خود با سایر صنایع و محصولات نیز آشنا شده و از ظرفیت های شرکت های مختلف بهره مند گردند.
این مقام مسئول در پایان بر شناسایی بازارهای هدف و بهره مندی از علم مدیریت و بازاریابی در واحدهای صنعتی و تولید تاکید کرد.

چاپ چاپ