- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

۱۰۷ کیلومتر از معابر شمال شرق تهران زیر پوشش خط سفید

شهردار منطقه ۴ در دیدار با شورایاران:
۱۰۷ کیلومتر از معابر شمال شرق تهران زیر پوشش خط سفید/اجرای موفق کمپین آسمان آبی نیازمند مشارکت جدی شهروندان
شهردار منطقه ۴ در نشست ماهیانه با شورایاران منطقه از مناسب سازی و ایمن سازی ۱۰۷ کیلومتر از معابر محلی و بزرگراهی خبر داد و گفت: آموزش و مشارکت جدی شهروندان راهکار اصلی موفقیت طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ مهندس امیر عباس بهاری با بیان این مطلب گفت: طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک که یکی از مهمترین برنامه های سال جاری کلان شهر تهران است و اقدامات خوبی نیز در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک صورت گرفته است، نیازمند یک تلاش جمعی با مشارکت مدارس، مساجد، NGO ها و شورایاران و مچنین معتمدین محلی است.
وی از شورایاران به عنوان مهمترین نهاد مردمی در محلات یاد کرد و افزود: شورایاران نمایندگان رسمی شهروندان هستند و معاونان ، مدیران و شهرداران نواحی باید باید ایجاد تعامل مطلوب این نهاد مردمی را تقویت نمایند.
بهاری با تاکید بر انجام بازدیدهای میدانی شهرداران نواحی به همراه شورایاران از سطح محلات افزود: کسب رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری تهران، خواسته اصلی شورای اسلامی شهر تهران و همچنی شهردار تهران است و باید موضوعات شهری با نظر شورایاران بررسی و رفع شود.
شهردار منطقه ۴ خطاب به شورایاران گفت: کلیه فعالیت های اجرایی در قالب برنامه و بودجه پیش بینی شده انجام می شود و تلاش مدیریت شهری منطقه بر این است تا با کمترین هزینه ضمن ایجاد یک واکنش مثبت در محله ها، رضایت شهروندان را فراهم کنیم.
بهاری افزود: شهروندان در اجرای پروژه های شهری سهیم هستند و قطعاً از نقطه نظرات آنان در اجرای پروژه ها استفاده خواهیم کرد.
وی در ادامه از برخورد جدی با واحدهای تجاری متخلف و فاقد پروانه خبر داد و گفت: ایجاد شهری آرام و با نشاط نیازمند مشارکت عموم شهروندان و پرداخت به موقع عوارض است.
گفتنی است در ادامه نشست شورایاران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و شهردار منطقه نیز خرید سرای محله کاظم آباد و نارمک، احداث کتابخانه نارمک، دفع آبهای سطحی از محلات نارمک و علم و صنعت، نوسازی ساختمان سرای محله تهران پارس غربی، رفع مشکلات ترافیکی محله تهرانپارس، اجرای طرح انضباط شهری در محله شمیران نو و برخورد با صنوف زباله ساز از جمله اقدامات مهم در دست اقدام عنوان کرد.
پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی