در منطقه 21 برگزار می شود ؛

ویژه برنامه های دهه کرامت تحت عنوان مهر هشتم

تاریخ انتشار: 16 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با میلاد حضرت معصومه ( س ) و روز دختر و آغاز دهه کرامت از تاریخ ۲۵ مرداد ماه لغایت ۴ شهریور ماه ویژه برنامه هایی در این منطقه برگزار خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ ، دکتر جمال بافرانی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر بیان داشت : این برنامه ها و برگزاری جشن ها با عناوین مهر هشتم در بوستان ها و مساجد سطح منطقه برگزار خواهد شد .
وی افزود : همزمان با این ایام خجسته ، جشن تکلیف ویژه دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند نیز در دستور کار اداره فرهنگی منطقه قرار دارد .
دکتر بافرانی در ادامه همچنین از برپایی نمایشگاه خوشنویسی و هنرهای تجسمی و نمایشگاه عکس با محوریت امام رضا ( ع ) ، حضرت فاطمه معصومه ( س ) و حضرت شاهچراغ خبر داد .
شهردار منطقه ۲۱ افزود : در این جشن ها که از تاریخ ۲۵ مردادماه الی ۴ شهریورماه برگزار می شود ، برنامه های متنوعی مانند قرائت قرآن ، تواشیح و همخوانی قرآنی ، اجرای موسیقی سنتی ، مسابقات فرهنگی ، تقدیر از بانوان شاخص محلات و منطقه ، سخنرانی مذهبی ، برگزار خواهد شد .
این مقام مسئول در پایان اظهار داشت : برگزاری تورهای گردشگری به مقاصد امامزاده صالح و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی با هدف ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان ، ترویج فرهنگ منور رضوی و آشنایی شهروندان با سیره و سنت ائمه معصومین ( ع ) نیز از دیگر برنامه های در دست اقدام است .

چاپ چاپ