در هجدهمین مرحله طرح جهادی منطقه 4:

۸۰٫۰۰۰ متر از انهار شمال شرق تهران پاکسازی شد

تاریخ انتشار: 16 آگوست 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۴ تهران گفت: طرح جهادی بهسازی و آرام سازی معابر با شعار «آسمان آبی زمین پاک» در ۱۸ محله اجرا شده است و با اجرای این طرح در ۲ محله دیگر مرحله نخست آن به پایان می رسد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه ۴، در حاشیه بازدید از طرح جهادی بهسازی و مناسب سازی معابر محلی و بزرگراهی محلات قنات کوثر، مجید آباد و کوهسار در محدوده ناحیه ۹ با اعلام این خبر گفت: در طرح جهادی ناحیه ۹ که با حضور ۱۳۰۰ نیروی کارشناس وکارگر و بیش از ۸۰ خودرو در محلات ۳ گانه ناحیه ۹ اجرا شد، ضمن پاکسازی ۶۵۰۰۰ هزار متر مربع از باغچه ها، ۸۰٫۰۰۰ متر ازانهار روباز و ۱۱۰٫۰۰۰ متر از پیاده روها نظافت و شستشو شد.
وی افزود در این طرح یک روزه، ۱۲۰۰ کرکره و سایبان راسته های تجاری خیابان های استخر، شهید مطهری و توحید به همراه ۱۰۰۰ متر مربع از جداره های شهری پاکسازی و شستشو شد.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات معاونت فنی و عمرانی در طرح جهادی ناحیه ۹ افزود: در این طرح با پخش حدود ۹۰ تن آسفالت ۱۲۶ مورد چاله و نوار حفاری مرمت و لکه گیری شد.
بهاری گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک بیش از ۸۰ تابلو ترافیکی و انتظامی، هشداری و اسامی معابر به همراه سایر تجهیزات ترافیکی محلی و بزرگراهی بهسازی و ساماندهی شد.
وی با بیان اینکه در طرح های جهادی هفتگی آشنایی شهروندان با موضوعات مرتبط با کمپین آسمان آبی زمین پاک به ویژه خط سفید و پسماند در اولویت قرار دارد افزود: در این راستا با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و اداره بازیافت علاوه بر راه راندازی تئاترهای خیابانی، غرفه های آموزشی نیز در سطح محلات راه اندازی شد.
وی با اشاره به راه اندازی اتوبوس آسمان آبی زمین پاک در سطح محلات افزود: این اتوبوس دارای کتابخانه، ۵ دستگاه رایانه، امکانات بازی و سرگمی و میزهای مطالعه بوده و در سطح محلات به حرکت در می آید.
بهاری در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر مرحله نخست طرح جهادی در ۱۸ محله منطقه اجرا شده است و جمعه هفته جاری با اجرای طرح در محلات ناحیه ۱ به پایان خواهد رسید.
شهردار منطقه ۴ از آغاز طرح های جهادی موضوعی و موضعی در محلات خبر داد و گفت: به زودی آین طرح نیز در سطح محلات ۲۰ گانه با هدف رفع مشکلات محلات و کسب رضایتمندی شهروندان اجرا می شود.

پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ