با اجرای کامل فاز دوم؛

۱۱ کیلومتر از معابر پهنه جنوبی آزادی به خط سفید مزین می شود...

تاریخ انتشار: 16 آگوست 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۹ با اشاره به اجرای کامل فاز اول طرح خط سفید در معابر اصلی منطقه از خط کشی ۱۱ کیلومتر خط سفید در فاز دوم خبر داد و گفت: معابر جمع و پخش کننده در محلات ۹ گانه شناسایی شده و این طرح در حال اجرا است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: خط سفید ، نماد نظم و انضباط اجتماعی و احترام به مقررات است و جهت دستیابی به این مهم ، ابتدا باید ساختارهای ترافیکی و اصلاح و استاندارد سازی شود.
وی تاکید کرد: مطالعه و اجرای طرح های ساماندهی شبکه معابر ( شریانی درجه ۱ و ۲ ، جمع و پخش کننده ) با رویکرد ارتقای فرهنگ ترافیک و نماد سازی خط سفید بصورت کامل انجام شد.
حسینی با یادآوری اینکه با اجرای فاز اول ، ۲۲ کیلومتر از معابر پرتردد و تقاطعات اصلی و معابر بزرگراهی خط کشی شد افزود: این طرح در چهار بازه زمانی و در قالب برنامه های فرهنگی و اجتماعی ، خدمات شهری و به ویژه حمل و نقل و ترافیک در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به جزئیات طرح خط سفید در فاز دوم گفت: با اجرای کامل فاز دوم ، ۱۱ هزار و ۱۱۵ متر تراش یا امحا خط محوری ، ۴ بلوک عابر پیاده نردبانی ، ۲۱ مورد نوشتار ، ۶۳ گذرگاه عابر پیاده میان تقاطعی ، ۶۹ مورد مناسب سازی گذرگاه عرضی عابرپیاده ، ۱۹۰ مورد علائم عمودی ترافیکی و … صورت می گیرد.
شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: در فاز دوم معابر دکتر هوشیار ، طوس ، دستغیب و معابر محدوده فرودگاه به خط سفید مزین می شوند و علاوه بر این نیز اقدامات ویژه ترافیکی نیز در محدوده اجرایی خواهد شد.

چاپ چاپ