به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10

برنامه های بزرگداشت روز پزشک در منطقه ۱۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: 17 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با روز اول شهریورماه، به پاس بزرگداشت مقام شامخ حکیم ابوعلی سینا ستاره پرفروغ عرصه طب در ایران و پزشکان، برنامه های متنوعی در منطقه ۱۰ برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: مقوله سلامت یکی از مهمترین شاخصه های توسعه پایدار شهری به شمار می رود که مدیریت شهری برای تحقق این مهم بر اساس رویکرد انسان محور در تلاش است با جلب مشارکت پزشکان و پر رنگ کردن نقش آنان به طور اصولی و بنیادی در راه ارتقـای سلامت جامعه و شهروندان گـام بردارد.
وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت این روز با بیان این که پزشکان از یک طرف به دلیل اعتماد مردم به آن ها و از سوی دیگر به سبب ارائه خدمات سلامت، می توانند تأثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشند افزود: برهمین اساس با تلاش اداره سلامت برنامه هایی به منظور پیشبرد اهداف اشاره شده برای ارتقا و بهبود سطح سلامت شهروندان تدارک دیده شده و اجرایی خواهد شد.
حسینی افزود: بازدید از بیمارستان های اقبال، لولاگر، شهریار، بابک و میمنت و تقدیر از پزشکان این بیمارستان ها، برگزاری مراسم تقدیر و تشکر و اهدای هدیه به پزشکان فعال و نمونه محلات، بیمارستان ها، درمانگاه ها، پایگاه های بهداشتی و دبیر کانون پزشکان، توزیع بروشور و … از برنامه هایی است که به مناسبت روز پزشک اجرا خواهد شد.
به گفته وی، در تاریخ اول شهریور مصادف با بزرگداشت مقام پزشک ویزیت رایگان در زمینه های تغذیه، روانشناسی، دندانپزشکی، عمومی و متخصص داخلی قلب برای عموم شهروندان در مجتمع غنی پور برگزار می شود.

چاپ چاپ