تاریخ انتشار: 17 آگوست 2015 - اخبار

همزمان با دهه کرامت برگزاری جشن های مهر هشتم و تور های گردشگری در محلات سیزده گانه منطقه ۱۳...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به برگزاری جشن های مهر هشتم در بوستان ها و مساجد منطقه و همچنین تور های گردشگری زیارتی کرده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ،سعید منتظر المهدی،رئیس اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت و دهه اول ماه ذی‌العقده گفت : اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در دهه اول کرامت که آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) است برنامه های متفاوت و متنوعی را پیش بینی و به اجرا گذاشته است.
وی از برگزاری جشن ویژه دهه کرامت با تعامل و مشارکت مساجد و گروه های مردمی خبر داد و افزود: این جشن ها با عنوان مهر هشتم به مناسبت میلاد حضرت رضا (علیه السلام )در محلات سیزده گانه برگزار می شود.
منتظر المهدی با اشاره به برگزاری تور های گردشگری در نواحی چهار گانه افزود: به ازای هر محله یک تورگردشگری در طول دهه کرامت با مقصد نهایی امام زاده صالح (ع)و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای برنامه ای با عنوان قطعه ای از بهشت اظهار داشت : نواحی چهارگانه با مشارکت هر یک از محلات اقدام به برگزاری نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی با محوریت امام هشتم ، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت شاهچراغ می کنند.
وی برگزاری جشن ویژه دهه کرامت در فضای پارک و بوستان ها ، طراحی و ارسال پیامک با محوریت حکمت های رضوی و جملات کوتاه به شهروندان و نخبگان سطح منطقه، فضا سازی تبلیغی نواحی ۴ گانه با استفاده از ظرفیت های تبلیغی از جمله پرتابل ها ، بیلبوردها از دیگر برنامه های این اداره در دهه کرامت برشمرد.

چاپ چاپ