- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

ویژه برنامه های دهه کرامت در شمال شرق تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه کرامت از میلاد حضرت فاطمه معصومه (س ) تا میلاد امام رضا (ع) ویژه برنامه های مختلفی درمحلات منطقه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ابوذر حسینی در ادامه افزود: فضا سازی تبلیغی سطح ناحیه با استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی از جمله پرتابل ها ، بیلبوردها ، عرشه های پل با محوریت جملات و حکمت های رضوی یکی از اقدامات این معاونت است که تحت عنوان زیر سایه خورشید انجام می گیرد .
وی گفت : طراحی و ارسال پیامک با محوریت حکمت های رضوی و جملات کوتاه به شهروندان و نخبگان سطح ناحیه و محلات تحت عنوان نسیم کرامت از دیگر برنامه ها است که در این ایام اجرا خواهد شد .
حسینی از برگزاری جشن های ویژه دهه کرامت با تعامل و مشارکت مساجد ، شورایاری ها ، بسیج و گروههای مردمی در یکی از بوستانهای منتخب و مساجد سطح ناحیه با عنوان مهر هشتم خبر داد و به برپایی جشن تکلیف با نام خواهر خورشید ، ویژه دخترانی که به سن تکلیف شرعی می رسند ، اشاره کرد.
وی برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی با محوریت امام هشتم (ع) ، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) در سطح نواحی ، سرای محلات و نیز مساجد منتخب نواحی با عنوان قطعه ای از بهشت را ، از دیگر برنامه های منطقه برشمرد و افزود سعی بر آن شده تا با تورهایی که در این ایام برگزار می شود شهروندان را به زیارت امام زاده صالح (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اعزام نماییم .
معاون اجتماعی و فرهنگی در پایان به برپایی نمایشگاه عکس از حرم مطهر امام رضا(ع) ، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) در سطح نواحی و مساجد منتخب اشاره کرد و گفت : به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از فیوضات این ایام پر برکت ، مراسم پخش صلوات خاصه امام هشتم (ع) در ساختمان نواحی و سرای محلات در ساعت ۸ صبح و مساجد راس ساعت ۲۰ در ایام دهه کرامت ، اجرا خواهد شد .
پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی