تاریخ انتشار: 19 آگوست 2015 - اخبار

شستشوی مجموعه های بازی بوستانهای شمال شرق تهران

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از شستشوی مجموعه های بازی در سطح بوستان های منطقه خبر داد و گفت: در راستای حفظ نظافت بوستان ها، مجموعه های بازی منطقه شستشو شدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ حمید ناصحی با اعلام این خبر افزود: به منظور نظافت بوستان ها و با توجه به اهمیت مجموعه های بازی از جهت تماس مستقیم کودکان با آنها، نسبت به شستشوی کامل مجموعه های بازی اقدام شد.
وی گفت : با توجه به اینکه منطقه ۴ دارای ۲۲۰ بوستان محله ای است عملیات شستشو و بهسازی بوستان ها از اوایل مرداد ماه سالجاری آغاز شده و در حال انجام است.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه در ادامه به کاشت درختچه و نشاء در فضای سبز منطقه اشاره کرد و گفت: در مرداد ماه سالجاری و در بیش از ۵۰۰۰ متر مربع از فضای سبز منطقه درختچه و نشاء کاشته شد.
ناصحی افزود: در این راستا و در حاشیه بزرگراه شهید باقری حد فاصل استقلال تا بزرگراه شهید زین الدین در بیش از ۲۰۰۰ متر مربع ،درختچه بربریس و پیرو کانتا کاشته شد.
وی گفت : کاشت ۱۵۰ متر مربع نشا کوکب در میدان والفجر و در خیابان ۱۹۶ غربی حد فاصل بزرگراه شهید باقری و فلکه سوم تهرانپارس ۱۵۰۰ متر مربع با کاشت ۷۵۰ گلدان درختچه بربریس و پیروکانتا از دیگر اقدامات این حوزه بوده اشت.
پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ