شهردار منطقه 15 خبرداد:

افراد معتاد در مددسرای خاوران پذیرش نمی شوند

تاریخ انتشار: 19 آگوست 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۱۵ از عدم پذیرش معتادان در مددسرای خاوران و استفاده از آن مطابق کاربری گرمخانه و محلی برای استفاده نیازمندان و کارتن خوابها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به پی گیری هایی که در خصوص بهره مندی بهینه از این مرکز برای کاربرد گرمخانه ای داشتیم و نیز پیگیری هایی که دکتر طلایی نایب رییس شورای شهر انجام دادند و تدبیر شهردار محترم تهران مبنی بر برقراری امنیت محله رضویه، از ۱۵ مهرماه پذیرش معتادان در این مرکز انجام نمی شود.
وی در ادامه با اشاره به استفاده مناسب از کاربری گرمخانه خاوران افزود: قرار است افراد کارتن خوابی که جمع آوری می شوند پالایش شده وکسانی که معتاد هستند به ۴ کمپی که در همین ارتباط فعالیت می کنند، منتقل شوند.
شهردار منطقه با اشاره به درخواستها و پی گیری های شورایاران محله در ارتباط با مشکلاتی که در خصوص تجمع و تردد افراد معتاد پس از بیرون آمدن از مددسرا در محله رضویه به وجود آورده است، گفت: شورایاران از این مرکز بدلیل سرازیر شدن افراد معتاد محلات و مناطق دیگر به این محله گله مند بودندکه با این اقدام خواست شورایاران نیز محقق می شود.
وی یادآور شد: در راستای جلب رضایتمندی و تامین رفاه و آسایش شهروندان، از این تاریخ به بعد مددسرای خاوران فقط با کاربری گرمخانه مورد استفاده نیازمندان و کارتن خوابها قرار می گیرد.

چاپ چاپ