تاریخ انتشار: 20 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

بازسازی و نوسازی بیش از ۱۰ هزار متر طول جدول در منطقه ۱۵

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۵ از اجرای بیش از ۱۰ هزار مترطول جدول در محلات این منطقه به منظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهندس حلاجیان با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا به منظور هدایت آبهای سطحی که به تبع اجرای طرح های بالادست تجمیع و به این منطقه انتقال پیدا می کنند نسبت به بازسازی نهرهای قدیمی و فرسوده و یا تغییر شکل نهر به کانیو و یا تغییر مقطع انهار اقدام شد.
به گفته وی طی چهار ماهه اول امسال به میزان ۴۱۶۰ مترطول جدول در معابر خیابان ۱۷ شهریور، شوش شرقی، غمخوار، خاکدوست و مینایی ناحیه یک، ۱۹۳۲ مترطول در خیابان خاوران، تقی پور، قربانی، صادقی، سجادی و معابر بلوار ابوذر در ناحیه دو و ۱۴۲۳ مترطول در خیابان شرکت واحد شهرک مشیریه در ناحیه چهار اجرا شد.
معاون فنی و عمران منطقه خاطر نشان کرد: اجرای ۲۴۴۸ مترطول جدول در خیابان شیرازی ، باند دسترسی بزرگراه امام رضا (ع) و خیابان شهدای گمنام ناحیه شش ، ۱۳۵ مترطول در بلوار ورودی شهرک قیامدشت ناحیه هفت و ۳۱ مترطول در خیابان های زاگرس و ربانی خاورشهر در ناحیه هشت از دیگر اقدامات این حوزه در این زمینه بود.

چاپ چاپ