به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه ی بازگشایی انتهای مسیل فرودگاه زاهدان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در آستانه ی فرا رسیدن هفته ی دولت عملیات اجرایی بازگشایی انتهای مسیل فرودگاه با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و چند تن از اعضای این شورا آغاز شد.
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل؛ رئیس شورای اسلامی شهر گفت: موضوع بازگشایی انتهای مسیل فرودگاه یکی از دغدغه ها و مهمترین مسائلی بود که مورد درخواست اهالی منطقه قرار داشت و خوشبختانه با پیگیری شهرداری منطقه ی۴ امروز شاهد آغاز عملیاتهای اجرایی این پروژه هستیم.
سید شیر علی ناروئی افزود: با توجه به اینکه مسیل فرودگاه به عنوان یکی از مهمترین مسیلهای هدایت آبهای سطحی محسوب می شود لذا بایستی با نظارت دقیق در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو این پروژه به اتمام برسد.
شهردار منطقه ی۴ نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از همکاری های شورای اسلامی شهر در اجرای برنامه ها و پروژه های این شهرداری گفت: با توجه به اینکه بخش عمده ی فعالیت شهرداری منطقه ی۴ نقاط حاشیه ای شهر را در بر می گیرد لذا در تلاش هستیم تا برنامه ها و پروژه های تعریف شده را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان اجرا کنیم که خوشبختانه در این راستا شورای اسلامی شهر با حمایتهای خود از برنامه های این شهرداری همواره یار و مددکار ما بوده و امیدواریم بتوانیم با فراهم نمودن موجبات رضایت شهروندان پاسخ این حسن نیتها را بدهیم.
اسعد رحیمی در ادامه با ارائه ی توضیحاتی در خصوص این پروژه اظهار داشت: با توجه به اینکه فصول بارندگی در چند ماه آینده آغاز خواهد شد لذا موضوع بازگشایی قسمت انتهایی مسیل فرودگاه به عنوان یکی از مسائل مهم در اولویت امور قرار گرفت که طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته ان شاءا… این پروژه به طول تقریبی ۲ کیلومتر در کمتر از یک ماه به انجام خواهد رسید.

چاپ چاپ