- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

تاکید شهردار منطقه ۵ بر ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان

شهردار منطقه ۵ در بازدید میدانی از محلات که با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و نظارت بر نحوه اجرای فعالیت ها انجام می شود ، بر ارتقاء رضایتمندی شهروندان تاکید نمود .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در این بازدید که با همراهی معاونین ، شهرداران نواحی مربوطه و روسای ادارات انجام شد ، پروژه های در دست اجرا ، روند انجام فعالیت ها در حوزه های امور شهری و فضای سبز ، ترافیکی و عمرانی مورد بررسی قرار گرفت و تدابیر و راهکارهای لازم در ارتباط با رفع نیازهای محلات اتخاذ شد.

سید محسن اسدی شهردار منطقه ۵ در این بازدید بر تسریع در اجرای پروژه ها با رعایت دقت و کیفیت لازم و همچنین افزایش سطح رضایتمندی شهروندان تاکید کرد و یادآور شد : در راستای تحقق سیاست های مدیریت ارشد شهری مبنی بر توجه به محلات کم برخوردار وارائه خدمات در مقیاس یک یکم ، با انجام بازدیدهای مستمر از محلات نسبت به شناسایی مسایل و مشکلات و رفع آنها اقدامات اجرایی لازم صورت می گیرد .

شهردار منطقه ۵ بازدیدهای میدانی را موجب سرعت بخشی به خدمات شهری محلات، عنوان کرد و افزود: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هر چه بیشتر مسئولان اجرایی با مشکلات روزمره محلات و تسریع در جهت رفع آنها خواهد شد.