با ارائه برنامه آموزشی از سوی حوزه معاونت حمل و نقل

رانندگان خطوط تاکسیرانی منطقه ۲۲ برای پیوستن به خط سفید آموزش می بینند...

تاریخ انتشار: 23 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با ارائه برنامه آموزشی از سوی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک؛

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲، در راستای اهداف پروژه خط سفید در محدوده شمال غرب پایتخت، طی اقدامی جالب، رانندگان تاکسی خطوط تاکسیرانی منطقه را بعنوان سفیران پیشتاز خط سفید مورد آموزش قرار داده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه ضمن حضور و بازدید از نحوه برگزاری این کلاسها گفت: « در این دوره حدود ۱۱۲۰ راننده تاکسی شهری در قالب برگزاری ۳۸ کلاس آموزشی توسط استادان مجرب آموزشهایی می بینند. در این دوره ها، رانندگان در خصوص ایمنی ترافیک، نظم و انضباط ترافیکی و اصول خط سفید آموزشهای لازم را خواهد دید. اجرای این برنامه آموزشی از ۲۹ مرداد در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) آغاز شده و تا ۶ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. »
وی در ادامه صحبتهای خود با تاکید بر اجرای پروژه خط سفید به منظور دستیابی به شهری بدون ترافیک و ایمن خاطر نشان کرد: « رانندگان تاکسی بعنوان سفیران پیشتاز خط سفید با رعایت ضوابط و اصول خط کشی در سطح شهر می توانند نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ خط سفید در معابر شهری ایفا کنند. برگزاری چنین برنامه هایی، زمینه ساز افزایش ایمنی و آرامش همچنین ارتقای کیفیت زندگی شهروندی خواهد بود. »

چاپ چاپ