تاریخ انتشار: 24 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

دوازدهمین کاروان راهیان نور منطقه ۴ به سرزمین ملائک رهسپار شدند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

کاروان اعزامی راهیان نور با حضور ۲۶۰ نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمعی از شهروندان مشتاق ساکن در محلات ۲۰ گانه شمال شرق تهران به جبهه های غرب کشور اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه ۴، مهدی میر باقری مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، سردار طباطبایی مسئول اعزام کاروان های راهیان نور، ابوذر حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مؤذن زاده رئیس بنیاد شهید، محمود جهانشاهلو مسئول امور ایثارگران منطقه و جمعی از مدیران ستادی منطقه برگزار شد، ضمن تلاوت قرآن کریم و مداحی، ۲۶۰ نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم با بیان اینکه سفر راهیان نور سفری بسار مهم و تاثیر گذار برای زائران خواهد بود گفت: راهیان نور فرصت مناسبی است بریا یادآوری رشادت ها و از خودگذشتگی شهدای سرافراز در ۸ سال دفاع مقدس است.
وی افزود: در طول سفر راهیان نور شهدا همراه و همقدم با زائران در جبهه های نبرد حضور دارند و این از برکات این سفرها است.
مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه چهار در ادامه این مراسم گفت: راه اندازی کاروان های راهیان نور ولایت اقدام قابل توجه و مهمی است که به همت شهرداری تهران و باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود تا ضمن پاسداشت خاطره فداکاریها و رشادتهای ۸ سال دفاع مقدس، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گامی برداشته شود.
وی افزود: سفر راهیان نور، سفری بسیار معنوی است و باید از لحظه به لحظه این سفر معنوی بهره لازم را برد زیرا معتقدم شهدا در طول این سفرها ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.
در ادامه مراسم سردار محسنی مسئول کاروان راهیان نور منطقه ۴ به بیان نکاتی پیرامون این سفر معنوی پرداخت و از سفرهای راهیان نور به عنوان ذخیره توشه آخرت یاد کرد.
شایان ذکر است کاروان راهیان نور منطقه ۴ با ۶ دستگاه اتوبوس بامداد روز دوشنبه ۲ شهریور ماه جار ی به جبهه های غرب کشور اعزام شدند و بازگشت آنان روز پنجشنبه ۵ شهریور خواهد بود.

چاپ چاپ