به مناسبت روز پزشک

خدمات رایگان پزشکی در محلات شمال تهران ارائه می شود

تاریخ انتشار: 24 آگوست 2015 - خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به مناسبت روز پزشک و برای ترویج فرهنگ سلامت و ارتقا سطح بهره مندی شهروندان از خدمات سلامت، شهروندان شمال تهران به صورت رایگان معاینه و مشاوره پزشکی می شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، نرگس هادی زاده رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت سالروز ولادت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک همچون سال های گذشته اجرای برنامه معاینه و مشاوره رایگان از اول شهریور ماه به مدت یک هفته در ۲۷ سرای محله شمال تهران طبق برنامه زمانبندی برگزار می شود و شهروندان می توانند با مراجعه و یا تماس با سراهای محلات از این برنامه ها مطلع شوند.
وی افزود: پایگاه اصلی سلامت منطقه ای در میدان میوه و تره بار شهید لواسانی برپاست که از ساعت ۱۱ الی ۱۳ خدمات رایگان پزشکی با حضور گروه پزشکی از پزشک متخصص، پزشک عمومی ،دندانپزشک ،‌ کارشناس تغذیه ‌، کارشناس روانشناسی و… در این محل ارائه می شود.
رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه یک تصریح کرد: اهدای گل به پزشکان بیمارستان ها ، درمانگاه ها و کلینیک های سطح منطقه اقدام دیگری است که در محلات در حال انجام است که تجلیل از پزشکان بیمارستان های اختر و طالقانی نیز با حضور مدیریت شهری منطقه یک انجام شد.
هادی زاده کلاس پیشگیری از بیماریها و مباحث پزشکی، همایش بیماریهای واگیر و غیر واگیر در دوران سالمندی و… را از دیگر برنامه های اعلامی نواحی دانست.

چاپ چاپ