- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

۶۹۰ تن آسفالت در معابر منطقه ۴ پخش شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ گفت: در طرح جهادی نگهداشت معابر با رویکرد آسمان آبی زمین پاک، ۶۹۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۴ پخش شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مهدی وارسته معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ با اعلام این خبر گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد خودروها در سطح معابر و ارتقاء ایمنی تردد عابران پیاده، طرح جهادی نگهداشت و آرام سازی معابر در محدوده ۶۲ کیلومتر مربعی منطقه ۴ اجرا و در این طرح ۲ ماهه بیش از ۱۱۰۰ نوار حفاری بهسازی و مناسب سازی شد.
وی افزود: در این طرح با توجه به نزدیک شدن به فصول بارندگی سال و به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر، بهسازی و مناسب سازی انهار ، کانیوها و جدوال در دستور کار قرار گرفت و حدود ۶۸۰ متر در دستور کار قرار گرفت.
وارسته با اشاره به مرمت کفپوش پیاده روها گفت: به منظور رفاه حال عابران پیاده به ویژه افراد کهنسال و کم توان، پیاده روی نواحی ۱، ۳، ۴، ۷ و ۹ در فضایی به مساحت ۸۰ متر مربع اجرا شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ افزود: در طرح جهادی نگداشت و آرام سازی معابر منطقه ۴ که با رویکرد آسمان آبی زمین پاک به مدت ۲ ماه در محدوده منطقه ۴ اجرا شد، بیش از ۶۹۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۴ پخش شد که بیشترین سهم آسفالت با ۱۱۱ تن مربوط به محلات ناحیه ۱ است.
وی خاطر نشان کرد: با پیان یافتن طرح جهادی نگهداشت و آرام سازی معابر، طرح جهادی موضوعی و موضعی با موضوعات متنوع عمرانی در سطح محلات اجرا خواهد شد.

پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی