- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

با برنامه ریزی و بکارگیری حداکثر توان کارکنان و امکانات، وضعیت را به بهترین شکل به نفع شهروندان تغییر دهیم

شهردار منطقه در جلسه بررسی وضعیت نگهداشت منطقه اعلام کرد؛

با برنامه ریزی و بکارگیری حداکثر توان کارکنان و امکانات، وضعیت را به بهترین شکل به نفع شهروندان تغییر دهیم

شهردار منطقه ۲۲ در جلسه مشترک خود با همکارانش گفت: « نگهداشت شهر اولویت اصلی ماست و همه همکاران در هر جایگاهی باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و آن را مدنظر قرار دهند.»
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این جلسه که با هدف بررسی وضعیت نگهداشت منطقه با حضور شهردار، قائم مقام شهردار، معاونان، شهرداران نواحی همچنین روسای ادارات مستقل و غیر مستقل، روسای ادارات تابعه نواحی ، شهرداران شب نواحی ۴ گانه و … برگزار شده بود، ابتدا گزارشی از از بازدید خیابانهای منطقه و وضعیت آنها به لحاظ موضوعات حمل و نقل و ترافیکی، امور شهری و فضای سبز، شهرسازی، فنی و عمرانی و … بصورت تفکیک شده ارائه شد.
در ادامه جلسه قاسم مولایی شهردار منطقه با تاکید بر توجه شهرداری تهران بر نگهداشت شهر گفت: « نگهداشت شهر اکنون اولویت اصلی ماست و باید بطور ویژه مدنظر باشد. با توجه به موارد اعلام شده در گزارش، همه همکاران در هر جایگاهی باید توجهی خاص به این امر داشته باشند و هیچگونه کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست. نگهداشت شهر باید با استفاده از برنامه ریزی مناسب و بکارگیری حداکثر توان کارکنان و امکانات موجود صورت گیرد تا بتوانیم وضعیت را به شکل مطلوبتری برای شهروندان تبدیل کنیم.»
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به لزوم آموزش کارکنان و ضرورت تاکید حوزه توسعه منابع انسانی بر این امر بمنظور ارتقای سطح توان و تخصص آنها افزود: « توجه به کمپین خط سفید، آسمان آبی، زمین پاک و پسماند باید همواره مورد توجه باشد. در حوزه حمل و نقل و ترافیک، وضعیت اتوبوسرانی و تاکسیرانی باید بهینه سازی شود، وضعیت نگهداشت شهر در شب باید با جدیت و هوشیاری که شهرداران شب نواحی در کنترل و سرکشهایشان بکار می گیرند، ارتقا یابد. با درستی، دقت و حوصله بیشتر کار کنیم تا اداره شهر به بهرتین وجه صورت بگیرد. »
وی در ادامه صحبتهای خود بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و ارتباط هر چه بیشتر همکارانش با شورایاران محله ها بعنوان پل ارتباطی شهروندان و مدیریت شهری تاکید و خاطر نشان کرد: « ما در مقابل مردم مسئولیم و امیدوارم با همدلی هرچه بیشتر کارکنان بتوانیم منطقه را در جهت اهداف متعالی شهرداری تهران در خدمت به شهروندان به سمت آبادانی سوق دهیم. »