پنجاه و هفتمین نشست باشگاه نجوم برگزار می شود
با حضور مدال آوران تیم ملی المپیاد نجوم

پنجاه و هفتمین نشست باشگاه نجوم برگزار می شود

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

پنجاه و هفتمین نشست علمی باشگاه نجوم با حضور مدال آوران تیم ملی المپیاد نجوم، جمعی از اساتید، منجمان نوجوان، جوان و آماتور کشـور در تالار کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسـی تهران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم وستاره شناسی تهران با بیان خبر فوق اظهار داشت: عصر امروز- چهارشنبه ۴ شهریور ماه – پنجاه و هفتمین نشست علمی باشگاه نجوم از ساعت ۱۷:۳۰ با حضور «مدال آوران جهانی تیم ملی المپیاد نجوم ایران، اعزامی به کشور اندونزی»آغاز و به همراه تقدیر از ایشان، برنامه های سخنرانی، اخبار علمی ،رصد اجرام زیبای آسمانی و…. در ساعت۲۱:۳۰به پایان خواهد رسید.
چیذری تصریح کرد: سخنرانی علمی با موضوع «پژوهش نجومی، خلاقیت و المپیاد» به همراه معرفی پروژه هایی در حوزه نجوم آماتوری و نیمه حرفه ای توسط یاشار بهمند(منجم آماتور) ارائه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: افسانه صورفلکیِ ذات الکرسی،قیقاووس،اندرومدا و… توسط خانم رجا برای علاقه مندان بیان می شود.
این مقام مسئول افزود : ارائه اخبار علمی با عنوان (مجله خبری نجومی)، در مورد رخدادهای آسمانی ماه جاری، اکتشافات اخیر دانشمندان علم نجــوم، مأموریت های فضایی، رویدادهای آسمان در ماه گذشته و جدیدترین تصاویر ارائه شده در سایت ناسا توسط امیرحسین موسوی(منجم آماتور)، پخش کلیپ نجومی شهریور ماه، پرسش و پاسخ علمی، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به نفرات برتر از بخش های دیگر این برنامه است .
شایان ذکر است علاقمندان می توانند جهت حضور در این نشست علمی که در سطح عمومی و به صورت رایگان برگزار می شود، به نشانی تجریش، میدان قدس، خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی، شماره۲۲ مراجعه کنند و جهت اطلاعات بیشتر به سایت مرکز علوم http://sactehran.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفنهای ۲۲۲۹۳۲۸۰،۲۲۲۹۲۲۴۶، ۲۲۸۰۵۰۰۶(داخلی۱۰۴) تماس بگیرند.

چاپ چاپ