تاریخ انتشار: 26 آگوست 2015 - اخبار

اجرای طرح همیاران محیط زیست در مدارس منطقه ۱۵

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ از اجرای طرح همیاران محیط زیست در منطقه ۱۵ همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رحمان پارسا با اعلام مطلب فوق افزود: این طرح از ابتدای مهرماه با هماهنگی به عمل آمده از سوی اداره محیط زیست و اداره آموزش و پرورش منطقه در چهار مدرسه ابتدایی انتخابی شامل مدرسه المهدی، قربانی مطلق، بنی هاشم و میلاد اجرا می شود.
به گفته وی در این راستا ۴ کارگروه شامل زمین پاک و مدیریت پسماند، همیاران محیط طبیعی و فضای سبز، آب پاک و همیشگی، همیاران پاک و مدیریت مصرف انرژی با انتخاب اعضای مربوطه در مدارس فعال می شوند.
مهندس پارسا با اشاره به اینکه این طرح در راستای تحقق اهداف طرح آسمان آبی زمین پاک اجرا می شود خاطر نشان کرد: در این طرح اعضای کارگروهها ضمن فراگیری آموزشهای لازم در زمینه مدیریت پسماند و مسایل زیست محیطی به ارائه این آموزشها در بین دانش آموزان دیگر می پردازند و به صورت خودجوش همه دانش آموزان مدرسه تحت آموزش قرار می گیرند.
وی یادآور شد: در ابتدای اجرای طرح تعداد ۲۵ دانش آموز در هر مدرسه انتخاب و در کل ۱۰۰ نفر در این زمینه فعالیت می کنند که امیدواریم در سالهای آتی تعداد دانش آموزان و مدارس فعال در این زمینه بیشتر شود.

چاپ چاپ