همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید انجام می شود؛

اجرای طرح تجهیز مدارس سطح منطقه ۷

تاریخ انتشار: 29 آگوست 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رئیس اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح تجهیز مدارس سطح منطقه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نادیا طاری با اعلام این مطلب افزود: فعالیت های عمرانی و تجهیز مدارس طبق یک برنامه ریزی دقیق در مدارس دولتی سطح منطقه اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تجهیز عمرانی و برنامه ای مدارس در اولویت کاری این طرح قرار دارد، تصریح کرد: ایجاد هماهنگی و یکپارچگی میان آموزش و پرورش و شهرداری تهران، هم افزایی ظرفیت های موجود و ارتقاء سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی دانش آموزان از اهداف طرح تجهیز مدارس است.
رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه ۷ با بیان اینکه ۱۵ درصد جمعیت شهری را دانش آموزان تشکیل می دهند، یادآور شد: مدارس در توسعه و تعمیق فرهنگ جامعه شهری نقش با اهمیت دارند، در همین زمینه اداره آموزش‌های شهروندی منطقه ۷، با همکاری و تعامل آموزش و پرورش اجرای طرح حمایت از مدارس را در دستور کار خود قرار داده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه در توزیع خدمات به مدارس و کمک به تجهیز، بهسازی ونوسازی، ایمن سازی و بازسازی محیط‌های آموزشی، هوشمندسازی مدارس، کمک به تهیه و تأمین کتاب برای کتابخانه‌های مدارس و فعالیت‌های برنامه‌ای درزمینه فرهنگی، هنری، اجتماعی، آموزشی، ورزشی و زیست محیطی خواهد بود.
طاری یادآور شد: امر تعلیم و تربیت مستلزم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است تا فرزندانی را که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند به نحوی تعلیم دهیم تا اهداف ملت و نظام جمهوری اسلامی تحقق یابد.

چاپ چاپ