اجرای طرح خانه به خانه کمپین آسمان آبی زمین پاک در محلات منطقه ۱۳...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیراداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ازاجرای طرح خانه به خانه کمپین آسمان آبی زمین پاک در محلات این منطقه خبر داد و گفت : این طرح با هدف اطلاع رسانی در خصوص خط سفید وتفکیک زباله از مبدا محله به محله از تیر ماه ۹۴ آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مهدیه فراهانی ، مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای طرح خانه به خانه کمپین آسمان آبی زمین پاک از تیر ماه ۹۴ گفت :از آغاز اجرای این طرح تا کنون ، پرسشگران و آموزشگران با مراجعه به درب منازل مسکونی و واحد های صنفی محلات به حدود ۲ هزار خانوار اصول تفکیک پسماند و خط سفید را به صورت چهره به چهره آموزش داده و بروشور و تراکت آموزشی را بین شهروندان توزیع کردند.
وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح در اطلاع رسانی و آموزش در زمینه خط سفید وتفکیک زباله از مبدا اظهار داشت : علاوه بر اطلاع رسانی و آموزش شهروندان در زمینه تفکیک پسماند و خط سفید ، تعدادی فرم نظر سنجی نیز با هدف سنجش میزان آگاهی شهروندان از طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک تکمیل شد.
مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ با بیان اینکه این طرح در خیابان ها و کوچه های مهم محلات اجرائی شده و تا پایان شهریور ادامه دارد پیش بینی کرد تا زمان اتمام طرح بیش از هفت هزار خانوار در زمینه خط سفید و تفکیک پسماند آگاهی های لازم را کسب کرده باشند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین آموزشگران ضمن ارائه اموزش های لازم ،جوایزی نیز به رسم یادبود با طرح لوگوی آسمان آبی زمین پاک به شهروندان اهدا می کنند.
فراهانی یاد آور شد: در راستای برقراری ارتباط دو سویه و صمیمانه با شهروندان ، در زمان اجرای این طرح مدیران ارشد شهرداری منطقه حضور داشته و ضمن پاسخگویی به مسائل و مشکلات آنان ، از پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان مطلع می شوند.

چاپ چاپ