تاریخ انتشار: 31 آگوست 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اخبار شوراها

اجرای بیش از ۶۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر منطقه ۱۵

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در راستای طرح آسمان آبی زمین پاک انجام شد
اجرای بیش از ۶۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر منطقه ۱۵
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۵ از اجرای بیش از ۶۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر منطقه در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهندس علیرضا حلاجیان با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای اجرای برنامه های تعریف شده و با هدف روانی ترافیک و تامین رفاه حال شهروندان، معابر و تقاطع های منطقه که نیاز به روکش آسفالت داشت شناسایی و عملیات روکش آسفالت در این محورها انجام شد.
به گفته وی تقاطع های بقایی- شاهد، ده حقی-بقایی، بقایی-نبرد، هاشم آباد- خاوران، خاوران – مسلم و خیابان های مظاهر، بیست متری افسریه، سی متری قصر فیروزه و … از جمله معابری هستند که عملیات روکش آسفالت در آنها اجرا شده است.
معاون فنی و عمران با اشاره به شبکه های وسیع بزرگراهی در این منطقه و اهمیت منطقه به جهت واقع شدن در ورودی شرق تهران و محورهای شریانی مهم که محل تردد مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشوراست گفت: بهسازی معابر شامل رفع زوائد، ایجاد مسیرهای مناسب در لاین تندرو و کندرو باند شمالی و جنوبی بزرگراه امام رضا (ع) ، باند شمالی و جنوبی بزرگراه بعثت و دیگر معابر مهم منطقه پایان یافته است.

چاپ چاپ