ه گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6 ،

بازدید علیرضا دبیر از پروژه های منطقه ۶

تاریخ انتشار: 01 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری منطقه ۶ از پروژه های ساخت سوله ورزشی کردستان و پروژه احداث مسجد سرای گلها و… بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، علیرضا دبیر طی بازدید از پروژه های شهرداری منطقه ۶ گفت: خوشبختانه طی سال های اخیر اقدامات خوبی در اجرای پروژه ها در منطقه ۶ انجام گرفته است، بویژه با توجه به کمبود فضاهای ورزشی اقدامات گسترده ای جهت افزایش سرانه فرهنگی و ورزشی صورت گرفته است.
عظیم بابایی یادآور شد: سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه ۶ تا پیش از بهره برداری از ۷۴ پروژه، ۳۸ هزار مترمربع بود که با بهره برداری این طرح ها، سهم شهروندان از این فضاها به ۶۰ هزار متر مربع رسیده و این یعنی سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه ۵۲ درصد رشد داشته است.
در ادامه علیرضا دبیر از آغاز ساخت مجموعه ورزشی کردستان بازدید کرد؛ این مجموعه جهت افزایش سرانه ورزشی در سطح محدوده منطقه و به منظور رفاه حال شهروندان و ایجاد فضای مناسب ورزشی برای ارتقاء سلامت هموطنان در خیابان شهید جهان آرا احداث می شود. در حال حاضر عملیات خاکبرداری این مجموعه ورزشی با متراژ تقریبی ۲۳۶۳ مترمربع آغاز شده است.
از دیگر پروژه هایی که بازدید شد احداث سوله ورزشی چند منظوره در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است، این سوله ورزشی با تمام تجهیزات مورد نیاز قرار است که مورد استفاده دانشجویان این دانشگاه و عموم شهروندان قرار گیرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از نخستین مسجد سرای شهر بازدید کرد. طرح ساخت نخستین مسجد سرای شهر از سال ۸۴ توسط شورایان مطرح شد که با بررسی و تامین بودجه، در فروردین ماه امسال کلنگ ساخت آن زده شده است. این مسجدسرا در مساحتی حدود ۶۰۰ متر مربع در قلب پایتخت، محله فاطمی ساخته می شود.
شهردار منطقه ۶ افزود: در منطقه بیشتر محله ها دارای سرای محله هستند که در سال های گذشته راه اندازی شده اند، پروژه احداث سرای محله ساعی در پارک ساعی و پروژه احداث ساختمان ستاد اقامه نماز از دیگر پروژه های در حال ساخت است که از آنها بازدید به عمل آمد.
علیرضا دبیر در این بازدید میدانی از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفت و نکات لازم درخصوص هر کدام از طرح ها را یادآور شد و با شرکت در جلسه ملاقات مردمی از نزدیک به مسائل شهروندان رسیدگی کرد.

چاپ چاپ