- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

احداث و تکمیل سرویس های بهداشتی در بارگاه مقدس امامزادگان عبدالله و زید (ع)

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۹ از احداث و تکمیل سرویس های بهداشتی جهت خدمت رسانی به زائرین امامزادگان عبدالله و زید (ع) خبر داد و گفت: طی این عملیات ، ۱۴ سرویس بهداشتی در این مکان احداث شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، سیدمجید غمخوار با اعلام این خبر اظهار داشت: توجه به وضعیت رفاهی و بهداشتی امکانات منطقه جزو اولویتهای این شهرداری بوده و در این راستا طرح های مختلفی اجرایی شده است.
معاون شهردار منطقه ۹ تصریح کرد: در منطقه ۹ ، ۸۷ چشمه مردانه و ۷۲ چشمه زنانه سرویس بهداشتی در نقاط مختلف وجود دارد که نیمی از این میزان در محدوده میدان آزادی و ترمینال غرب واقع شده است.
وی با اشاره به تکمیل عملیات عمرانی ۱۴ چشمه سرویس بهداشتی جهت زائرین امامزادگان عبدالله و زید (ع) نیز اذعان داشت: این سرویس ها به مساحت ۱۱۲ متر مربع با استفاده از تکنولوژی نوین سازه LSF(سازه سبک) و سیستم گرمایش خورشیدی ویژه بانوان به اتمام رسیده و در مرحله تحویل و بهره برداری است.
غمخوار در خصوص بازسازی و تعمیر سرویس های بهداشتی در سطح منطقه گفت: این عملیات بوستان ها و پایانه ها با هدف بهبود وضعیت کیفی فضاهای بهداشتی موجود نیز اجرایی می شود.
وی ادامه داد: این عملیات شامل تخریب و بازسازی دیوارها ، تخریب سرویس های موجود ، حفاری ، تعویض لوله ، عایق کاری و کاشی کاری ، تعویض و بهینه سازی سیستم روشنایی و … بوده و در زمان بندی معینی انجام شد.
معاون شهردار منطقه ۹ با اشاره به امکانات و موقعیت مکانی سرویس های بهداشتی در سطح منطقه خاطرنشان کرد: دسترسی به سرویس‌های بهداشتی مناسب برای همه مردم جهان از نظر مقابله با بیماری‌های مختلف دارای اهمیت است و تقویت و توسعه آموزش‌های بهداشتی، تاثیر بسزایی در بهبود زندگی و وضعیت سلامت مردم دارد و تعداد سرویس های بهداشتی در شرایط ایده آل و مطلوبی بوده و می تواند پاسخگوی نیاز شهروندان و مسافران در محدوده باشد.