حمایت شهرداری منطقه ۴ از فعالیت های قرآنی در سطح محلات
تاریخ انتشار: 01 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

حمایت شهرداری منطقه ۴ از فعالیت های قرآنی در سطح محلات

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۴ در جلسه شورای عالی قرآنی گفت: به منظور تقویت و گسترش انس با قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها، از کلیه فعالیت های قرآنی مبتنی بر مصوبات شورای عالی قرآنی حمایت می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه ۴ در جلسه شورای قرآن و عترت منطقه ۴ که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا، مدیر فرهنگی و هنری منطقه ۴ و رئیس فرهنگسرای اشراق، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه، و جمعی از معتمدین محلی، قاریان و اساتید و پیشکسوتان قرآنی برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: به منظور تحقق اهداف، سیاست ها و راهبردهای منشور قرآنی، اقدامات متنوعی در قالب مصوبات شورای عالی قرآنی در محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ اجرا خواهد شد. وی با اشاره به وظایف شورای عالی قرآنی منطقه ۴ گفت: زمینه سازی و پیگیری تحقق رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه قرآنی و حاکم کردن اصول و مبانی قرآنی در برنامه های توسعه بلند مدت و میان مدت در شهرداری این منطقه از جمله اولویت های امسال خواهد بود.
وی افزود: به منظور توانمندسازی و جلب مشارکت های مردمی و همچنین گسترش فرهنگ وقف قرآنی و بهره گیری حداکثری از موقوفات، تدابیر ویژه ای پیش بینی شده است و به زودی اعلام خواهد شد.
بهاری با اشاره به تدوین اولویت ها و جهت گیری کلان بودجه فعالیت های قرآنی گفت: به منظور تقویت و گسترش انس با قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها، از کلیه فعالیت های قرآنی مؤسسات و مجامع قرآنی مبتنی بر مصوبات شورای عالی قرآنی حمایت می شود.
شهردار منطقه ۴ خاطر نشان کرد: در این راستا ضمن تقدیر از متولیان برتر توسعه فرهنگ قرآنی در سطح محلات، از تشکلها و گروههای فعال مردمی در جهت هم افزایی و ارتقاء فعالیت های قرآنی تقدیر می شود.
بهاری راه اندازی و تقویت خانه های قرآن و عترت در محلات ۲۰ گانه منطقه را از دیگر اولویت های سال جاری برشمرد .
پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ