شهردار منطقه‌ی 3 خبر داد؛

در ۵ماه نخست سال جاری ۹۰هزار و۸۳۰ مترمربع از سطح معابر منطقه۳‌ با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۹ میلیارد و ...

تاریخ انتشار: 01 سپتامبر 2015 - از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل؛ شهردار منطقه‌ی۳ گفت: موضوع آسفالت معابر سطح منطقه با جدیت در حال اجراست و علی‌رغم برخی مسائل و مشکلات ناشی از خرید قیر سعی شده است تا این پروژه‌ها در حد بودجه و توان شهرداری اجرا شوند.
جمشید میری افزود: موضوع آسفالت معابر جزء برنامه‌هایی است که با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود و با توجه به درخواستهای متعددی که از سوی شهروندان جهت آسفالت معابر به شهرداری واصل می‌شود این موضوع با قید فوریت و بر اساس اولویت‌بندی‌های صورت گرفته به مرحله‌ی اجرا در‌می‌آیند.
وی از آسفالت ۹۰هزار و ۸۳۰ مترمربع از معابر سطح منطقه‌ی ۳ در ۵ ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: علی‌رغم اینکه شهرداری منطقه‌ی۳ به لحاظ مالی و منابع درآمدی از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست اما از ابتدای سال جاری تا پایان امرداد ماه موفق شدیم ۵۶ کوچه را با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۹۷۳ریال آسفالت کنیم.
وی موضوع رهاسازی فاضلابهای خانگی را به عنوان یکی از مهمترین معضلاتی که باعث تخریب آسفالت معابر می‌شوند ذکر کرد و گفت: از شهروندان گرامی انتظار می‌رود که در این رابطه نهایت همکاری و تلاش خود را به عمل آورند چرا که هزینه‌ی اجرای پروژه‌های آسفالت معابر بسیار بالا بوده و برای ترمیم آنها نیاز به صرف وقت و هزینه‌های بسیاری وجود دارد.

چاپ چاپ