تاریخ انتشار: 02 سپتامبر 2015 - اخبار

تجهیز و نوسازی مدارس سطح منطقه ۲۱

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در آستانه فرا رسیدن بازگشایی مدارس اجرا می شود ؛
در آستانه فرا رسیدن بازگشایی مدارس ، شهردار منطقه ۲۱ از تجهیز و نوسازی مدارس سطح منطقه در قالب طرح حمایت از مدارس خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ ، دکتر جمال بافرانی شهردار منطقه ضمن بیان این مطلب افزود : در راستای ارتقاء و بهبود تجهیزات مدارس و نوسازی فضاهای آموزشی طرح حمایت از مدارس در سال ۹۴ در سه بخش عمرانی ، تجهیزی و برنامه ای ، نیازسنجی از مدارس واقع در محلات منطقه در حال انجام است .
شهردار منطقه ۲۱ در ادامه با اشاره به اینکه اولویت اجرای این طرح ، مدارس عضو طرح شهردار مدرسه و هیئت امنایی است متذکر شد : اهم نیازهای مدارس از قبیل رنگ آمیزی ، تهیه و بازسازی نیمکت ، تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی بوده است.
دکتر بافرانی همچنین از اجرای طرح حمایت از مدارس در ۳۰ مدرسه سطح منطقه خبر داد و اظهار داشت : در حال حاضر این طرح در ۱۰ مدرسه واقع در محدوده این منطقه انجام گرفته است که طرح مذکور در ۲۰ مدرسه دیگر نیز در حال انجام است .
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : نیاز سنجی ها و تدابیر لازم جهت اجرای طرح باز باران نیز به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح مدارس این منطقه انجام شده است .

چاپ چاپ