تاریخ انتشار: 02 سپتامبر 2015 - اخبار

فردا؛ رژه موتورسواران از میدان ولی عصر(عج)

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رژه موتورسواران با هدف نمایش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پنجشنبه ۱۲ شهریور، ساعت ۱۰ از میدان ولی عصر (عج) آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، محمدباقر اسدی، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۶ بیان این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ آسمان آبی- زمین پاک، رژه موتورسواران پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با عنوان سفیران خط سفید برگزار می شود.
اسدی با اشاره به مسیر حرکت این موتورسواران افزود: مسیر حرکت این موتورسواران از میدان ولی عصر (عج) تا تقاطع ۱۶ آذر به صورت رفت و برگشت خواهد بود. مسیر دوم نیز از مطهری به سمت قائم مقام فراهانی پیش بینی شده است. موتورسوران از قائم مقام نیز به سمت میدان هفت تیر در حرکت خواهند بود و در پایان نیز از مسیر هفت تیر به سمت میدان ولی عصر(عج) باز می گردند.
به گفته معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۶، این مراسم با عنوان الگوی آموزشی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای موتورسوران تدارک دیده شده است و تمامی موتورسواران با استفاده از کلاه ایمنی و کاورهای یکسان با المان آسمان آبی و زمین پاک ملزم به رعایت قوانین هستند.
علاوه بر این، حرکت در بین خطوط خط سفید، عدم حرکت های نمایشی در خیابان و استفاه از موتورهای پلاک جدید و… از تدابیر اندیشده شده است. اکیپ پلیس راهور، ماشین های گشت اتحادیه موتورسوران و پیک های موتوری این اکیپ را همراهی می کنند.

چاپ چاپ