اقبالیان عنوان کرد:

افزایش نظارت بر عملکرد پیمانکاران عمرانی در منطقه هفت قم...

تاریخ انتشار: 03 سپتامبر 2015 - اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

پروژه عمرانی سطح منطقه هفت با حساسیت و نظارت بیشتر از قبل اجرا خواهند شد و در صورت عدم رعایت اصول منعقده در پیمان ، پروژه از پیمانکاران تحویل گرفته نخواهد شد.
واحد خبر شهرداری منطقه هفت : شهردار منطقه هفت با تاکید بر لزوم رعایت تمامی اصول منعقد شده در قرارداد با پیمانکاران عمرانی ، از افزایش نظارت بر عملکرد پیمانکاران در مراحل اجرای پروژه های عمرانی خبر داد .
اقبالیان گفت: برای مجموعه مدیریت شهری به عنوان خدمت گزاران مردم ، رعایت اصول و استانداردهای قید شده در قرار داد با پیمانکاران، دارای حساسیت بالایی است که اجرای این پروژه ها در هسته مرکزی شهر اهمیت آن را مضاعف نموده است .
وی ادامه داد : قبل از این هم تمامی پروژه های عمرانی دارای ناظر فنی بوده اند که بر روند اجرای پروژه ها نظارت می کردند که با اجرای این طرح، حساسیت و اجرای مفاد قرار داد با دقت بیشتری دنبال خواهد شد .
شهردار منطقه هفت افزایش نظارت بر پروژه های عمرانی و خدماتی را یکی از مهمترین مطالبات مردم از شهرداری ها دانست و بیان داشت : شهروندان با انعکاس انتقادات و پیشنهادات خود می توانند مدیریت شهری را در بهبود و افزایش رضایت مندی از عملکرد خود ، یاری رسانند.#

چاپ چاپ