- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

۲۴۰ نفر از شهروندان منطقه ۱۵ عازم مناطق عملیاتی غرب کشور می شوند

دکتر انجمنی شهردار منطقه ۱۵ از اعزام ۲۴۰ نفر از شهروندان منطقه به مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب اردوهای زیارتی راهیان نور ولایت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود : اردوی زیارتی راهیان نور با هدف آشنایی بیشتر شهروندان و به ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود .
وی یادآور شد : در این اردو ۲۴۰ نفر از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و شهروندان منطقه به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل اردوگاه سیدالشهدا (ع) در ایلام، زیارت یادمان شهدای والفجر۳ و کربلای یک در سلسله ارتفاعات قلاویزان، یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلانغرب، زیارت امامزاده آل اسحاق در شهر سرپل ذهاب و روایتگری در منطقه عملیاتی یادشده، یادمان شهدای عملیات مرصاد در تنگه چهار زبر، زیارت یادمان شهدای پاوه، غار قوری قلعه و … بازدید خواهند کرد.
شهردار منطقه با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱ اردوی زیارتی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور برپا شده است یادآور شد: دوازدهمین اردو روز پنج شنبه مورخ ۱۹ شهریورماه با هماهنگی و مساعدت امورایثارگران شهرداری منطقه وستاد راهیان نور باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود و زائران با ۶ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی غرب می شوند .