تاریخ انتشار: 05 سپتامبر 2015 - از سراسر ايران

حضور معاون استاندار در شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به مناسبت هفته دولت، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان با حضور در شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از مدیرعامل و کارکنان این شرکت تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، عادل علیپور در دیدار با کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان جزو دستگاههای برتر اجرایی استان می‌باشد که دو سال گذشته در شاخص های عمومی و اختصاصی و رشد عملکرد نسبت به سالهای قبل عملکرد قابل توجهی داشته است.
وی اظهار کرد: فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی سالانه با همکاری استانداری و با مشارکت دستگاه های اجرایی استان انجام می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان گفت: فعالیت دستگاه ها در شش محور و ۳۶ شاخص عملکردی مورد ارزیابی قرار گرفت. وی اظهار کرد: امسال نیز این ارزیابی توسط تیم هایی در قالب ۲۴ نفر از دفاتر مختلف استانداری و در پنج طبقه بندی زیربنایی، اجتماعی، تولید، آموزشی و عمومی و قضایی انجام شد.
علیپور تعداد دستگاه های مورد ارزیابی را ۵۹ دستگاه عنوان اضافه کرد: پنج دستگاه به دلیل عدم ارایه مستندات لازم حذف شدند و شرکت شهرکهای صنعتی نیز با توجه به شاخص های مورد نظر به عنوان یکی از دستگاههای برتر شناخته شد.
در ادامه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان نیز با تبریک هفته دولت گفت: مهم ترین سرمایه هر سازمان و شرکتی، نیروی انسانی آن بوده و رشد و پیشرفت سازمان نیز تابع فعالیت ها و تلاش های کارکنان آن مجموعه است.
ناصر صیدی با اشاره به تلاش های شبانه روزی همکاران خود در شرکت اظهار داشت: خوشبختانه شرکت شهرکهای صنعتی در کنار کارهای عمرانی توجه ویژه ای نیز به برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی داشته است که از جمله آنها می توان به برگزاری همایش مدیران عامل از بدو تاسیس تاکنون، برگزاری همایش ایثار و صنعت، برگزاری همایش بررسی مشکلات واحدهای صنعتی با حضور سردارنقدی، برگزاری همایش تفکر سیستمی در طراحی و نوآوری مدل کسب ‌و کار با حضور پروفسور گلنام، کسب دیپلم افتخار در جشنواره روابط عمومی های برتر استان، برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم، برگزاری مسابقات گل کوچک فوتبال، برگزاری مسابقات والیبال و کسب مقام نایب قهرمانی تیم بسکتبال شرکت در ماه مبارک رمضان اشاه کرد.
وی تعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان را با سایر ارگانها مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما در راستای توسعه صنعتی استان، با ارگانهای ذیربط به ویژه شرکت های برق منطقه‌ای، آب، گاز، مخابرات و ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و سازمانهای جهاد کشاورزی وصنعت، معدن و تجارت روابط حسنه ای داریم و جا دارد از همکاری تمامی نهادها در راستای توسعه پایدار استان تقدیر و تشکر نمایم.
شایان ذکر است معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان در پایان از بخش های مختلف شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان بازدید بعمل آورد.

چاپ چاپ