شهردار منطقه 9 خبر داد:

برگزاری دهه فرهنگی “آسمان آبی ، زمین پاک” در پهنه جنوبی آزادی...

تاریخ انتشار: 05 سپتامبر 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۹ با اشاره به ویژه برنامه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی کمپین آسمان آبی ، زمین پاک از برگزاری دهه فرهنگی این طرح در منطقه خبر داد و گفت: دهه فرهنگی این کمپین با اجرای ده ها عنوان برنامه متنوع در بوستان کوکب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر برگزاری هدفمند ، اثر بخش و همسوی کلیه اقدامات فرهنگی طرح آسمان آبی ، زمین پاک ، این شهرداری برنامه ها طرح های ویژه ای در راستای این جریان فرهنگی دنبال می کند.
وی افزود: طرح آسمان آبی ، زمین پاک در برقراری نظم و انضباط اجتماعی در کلانشهر تهران به منظور ایجاد آگاهی و اطلاع رسانی به شهروندان ، دهه فرهنگی آسمان آبی- زمین پاک در قالب ایستگاه های آموزشی و برنامه های هنری در بوستان کوکب برگزار شد.
شهردار منطقه ۹ اذعان داشت: این مجموعه فرهنگی شامل ایستگاه آموزشی با محوریت کاهش تولید و تفکیک پسماند از مبدا و خط سفید ، نقاشی کودکان ،نسیم بهشت ، خلاقیت و خط سفید، تئاتر آموزشی ، سلامت ، ورزش ، بهترین ها از دور ریختنی ها ،کودک و خط سفید ،کتاب من و دیگر برنامه های آموزشی بود که از ۵ شهریور ماه در بوستان کوکب آغاز شد.
حسینی ادامه داد: در کنار این ایستگاه های فرهنگی ، نمایشگاهی از پوسترهای آموزشی طرح آسمان آبی ، زمین پاک نیز اکران شد و طی این دهه مسابقات ویژه ای برای شهروندان اجرا شد.

چاپ چاپ