تاریخ انتشار: 06 سپتامبر 2015 - اخبار

احداث بازار میوه و تره بار در شهرداری منطقه ۱۳

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به منظور تامین هر چه بیشتر امکانات رفاهی شهروندان، شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به احداث بازار میوه و تره بار واقع در بزرگراه امام علی(ع) کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مهرابی، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه گفت: با توجه به تقاضای مکرر شهروندان و به منظور تامین امکانات رفاهی در سطح منطقه ، بازار میوه و تره بار در محدوده محله صفا واقع در بزرگراه امام علی(ع)-حدفاصل کوچه نوروزی تا کوچه پورمند احداث می شود.
وی در ادامه بیان داشت: بازار میوه و تره بار محله صفا در زمینی به مساحت تقریبی ۳۵۰ متر در در بزرگراه امام علی(ع)-حدفاصل کوچه نوروزی تا کوچه پورمند احداث می شود که با راه اندازی این بازار نیاز شهروندان در محدوده ناحیه یک با تجهیز این بازار با امکانات لازم جهت ارائه انواع میوه، سبزیجات، لبنیات، مواد پروتئینی شامل مرغ، گوشت، آبزیان و مواد غذایی تامین خواهد شد.
معاون امور شهری منطقه با بیان اینکه هم اکنون ۳ بازار میوه و تربار در سطح منطقه فعال است ابراز امیدواری کرد با اتمام مراحل طراحی و احداث این بازار در ناحیه یک بتوانیم از این طریق در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان وظیفه خود را در خدمات رسانی به آنها به نحوه مطلوب به سرانجام رسانیم.

چاپ چاپ