تاریخ انتشار: 06 سپتامبر 2015 - اخبار

برگزاری جشنواره تفریحی – ورزشی و بازیهای بومی محلی در منطقه ۱۵...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از برگزاری جشنواره تفریحی- ورزشی و بازی های بومی محلی در بوستان فجر افسریه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: این جشنواره با برپایی ۲۵ غرفه و در قالب ۶ گذر از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ شهریور ماه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در گذرهای مختلفی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده بازیهای متنوعی برای شهروندان اجرا می شود افزود: بازیهای بومی محلی شامل بازیهای هفت سنگ، گانیه، لی لی، زو، مچ اندازی، اسم فامیل، بازیهای فکری و هیجانی شامل برج هیجان، دومینو، تیرو کمان، پینت بال و …، بازیهای کودکان شامل اسکیت، ترامپلی، قلعه بازی و …، بازیهای یارانه ای شامل ماشین کنترلی، هلی کوپتر کنترلی و …است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی یادآور شد: غرفه های تندرستی ، مشاوره ورزشی، پیکرسنجی، عرضه محصولات و کتب ورزشی، بازیافت و پسماند، حجاب و عفاف، گلهای آپارتمانی و … نیز از جمله غرفه هایی است که در این جشنواره برپا می شود.
حیدری خاطر نشان کرد: گذرهای بازیهای آبی نیز شامل فوتبال دستی ساحلی، ساحل شنی و اجرای بازیهایی آبی برای کودکان نظیر ساخت قایق های کاغذی و برگزاری مسابقه در استخر بوستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی یادآور شد: علاوه بر برنامه های یادشده، پاتوق هایی نظیر پاتوق شطرنج، فوتبال دستی، روپایی و پینگ پنگ برای بهره مندی شهروندان دایر می شود.
حیدری افزود: شهروندان با شرکت در مسابقات در نظر گرفته شده می توانند از غرفه مربوطه کارت جایزه و هدایایی را دریافت کنند.
به گفته وی این جشنواره ساعت ۱۸ روز دوشنبه مورخ ۱۶ شهریورماه با حضور شهردار منطقه و مسئولین سازمان ورزش شهرداری تهران و برپایی استیج و اجرای برنامه های ویژه افتتاح و به مدت ۱۰ شب از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

چاپ چاپ