- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

تحویل ۴۰۰ مخزن جداسازی کاغذ به مدارس منطقه ۱۵

در راستای اجرای طرح استقبال از مهر قلم انجام می شود
تحویل ۴۰۰ مخزن جداسازی کاغذ به مدارس منطقه ۱۵
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ از تحویل ۴۰۰ مخزن مخصوص جداسازی کاغذ و۳۰۰۰ کیسه بازیافت به مدارس منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهندس رحمان پارسا با اعلام مطلب فوق افزود: مدیریت پسماند منطقه در راستای اجرای طرح استقبال از مهر قلم نسبت به تعویض مخزن و زیر مخزنی های اطراف مدارس و مراکز آموزشی، شستشو و گندزدایی و رفع عیب و نقص از مخازن و زیر مخزنی های منطقه به ویژه اطراف مدارس و مراکز آموزشی، ساماندهی غرفه های بازیافت (رنگ آمیزی، نصب سیستم صوتی و …) اقدام می کند.
به گفته وی پاکسازی و امحاء حدود ۵۰۰۰ مترمربع جداره شهری از پوسترهای تبلیغاتی غیرمجاز، رفع نواقص و شستشوی مستمر ماشین آلات و خودرو پیمانکاران امور نظافت و پاکیزه سازی معابر، پاکسازی معابر منطقه به ویژه معابر مجاور مراکز آموزشی، لایروبی انهار روباز مجاور مراکز آموزشی، جمع آوری و حمل خاک و نخاله از سطح معابر و مدارس، تجهیز ناوگان جمع آوری پسماند برای سرویس دهی به مدارس از دیگر اقدامات این حوزه در آستانه بازگشایی مدارس است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست یادآور شد: شستشوی المانهای شهری (نرده ، جدول ، گاردریل ، پل عابر پیاده ، نیو جرسی، تابلوهای ترافیکی ، تابلوهای شناسایی معابر، پانل تبلیغاتی و …. ) و شستشوی ایستگاههای اتوبوس ، تاکسی و BRT نیز در ارتباط انجام خواهد شد.