تاریخ انتشار: 08 سپتامبر 2015 - اخبار

کاشت نهال در حاشیه خیابان فلسطین

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

بیش از ۵۰ نهال در حاشیه خیابان فلسطین کاشته شد، البته پیش بینی شده در پاییز هم در طول مسیر ۱۵۰ تا ۲۰۰ نهال دیگر کاشته شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، معاون امور شهری و محیطزیست منطقه ۶ از کاشت بیش از ۵۰ نهال در فاز اول طرح جهادی احیای درختان خیابان فلسطین خبر داد و گفت: با توجه به این که فصل درختکاری نیست، در طرح احیای درختان بیش از ۵۰ نهال در حاشیه خیابان فلسطین کاشته شد، البته پیش بینی شده در پاییز هم در طول مسیر ۱۵۰ تا ۲۰۰ نهال دیگر کاشته شود.
خدامی از تهیه شناسنامه برای درختان خبر داد و گفت: از دیگر اقداماتی که قرار است در آینده نزدیک اجرایی شود، تهیه شناسنامه برای درختان است. تصمیم داریم شناسنامه ای از ریشه و وضعیت درختان تهیه کنیم، وجود این شناسنامه ما را از عمر و وضعیت درخت آگاه می کند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به فاز دوم طرح احیای درختان در این معبر افزود: در مرحله بعد کندوکوب درختان، خاک ریزی و کوددهی و آبیاری مستمر را در دستور کار داریم. با توجه به نیاز و موقعیت مکانی و وضعیت محله، این طرح شامل همه درختان منطقه می شود.
خدامی خاطر نشان کرد: فاز اول احیای درختان چنار با موفقیت انجام شد، اما برای نگهداری این درختان باز هم باید تلاش کرد، حفظ و نگهداری درختان مهم ترین کار است که باید انجام شود. به همین دلیل همه درختان منطقه در طرح حفظ و نگهداری قرار می گیرند.

چاپ چاپ