تاریخ انتشار: 08 سپتامبر 2015 - اخبار

برپایی بازارچه کارآفرینی و خوداشتغالی در منطقه ۷

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رئیس مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۷ از برپایی بازارچه کارآفرینی و خوداشتغالی در این منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مهدی سعیدی با اعلام این مطلب گفت: به مناسبت عید سعید فطر بازارچه کارآفرینی و خوداشتغالی در منطقه ۷ برپا شد و تا پایان سال فعالیت این بازارچه ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: این غرفه ها به منظور حمایت از قشر آسیب دیده و کارآفرینان نوپا برپا شده تا بتوانند در این بازارچه ها درآمدی هرچند ناچیز را کسب و به اقتصاد خود و خانواده کمک کنند.
رئیس مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۷ با اشاره به اینکه این بازارچه همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ دایر است، یادآور شد: این بازارچه در محل سامانه کارگران فصلی و ساختمانی منطقه دایر شده و شهروندان می توانند از این مکان دیدن کنند.
وی با اشاره به اینکه مکان این بازارچه را شهرداری منطقه بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای دراختیار کارآفرینان قرار داده است، تصریح کرد: ارائه تسهیلات لازم به کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی، ترویج فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی و نیز آگاهی شهروندان از محصولات و تولیدات خانگی منطقه خود از اهداف این اداره در برپایی این بازارچه بوده است.
سعیدی با تاکید بر ضرورت حمایت از کارآفرینان و اشاعه فرهنگ کارآفرینی، خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم با ایجاد فضای مناسب برای افراد خود اشتغال و صاحبان مشاغل خانگی، شرایط را برای عرضه تولیدات و محصولات آنها فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کارآفرینان زیادی در این بازارچه مشغول فعالیت هستند، تاکید کرد: اگر کسی واجد شرایط باشد ما بدون دریافت هیچ گونه هزینه ایی فضایی را در این بازارچه دراختیارش می گذاریم تا محصولات خود را به شهروندان ارائه کنند.
به گفته رئیس مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۷ صنایع دستی، کیف و کفش های دست ساز چرم طبیعی، سفال از جمله محصولاتی است که در این بازارچه عرضه می شود.

چاپ چاپ