شهردار منطقه 9 خبر داد:

برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی در وروردی غربی تهران

تاریخ انتشار: 08 سپتامبر 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۹ از برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی منطقه در بوستان شمشیری خبر داد و گفت: این جشنواره با برپایی غرفه های متنوع فرهنگی و ورزشی تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: اوقات فراغت وسیله موثری برای پرورش قوای فکری ، جسمی ، اخلاقی ، رشد شخصیت و بروز خلاقیت افراد و عامل مهمی برای جلوگیری از رفتارهای ناپسند اجتماعی به حساب می آید.
وی تصریح کرد: ورزش، تفریح و شادی باعث رشد شخصیت شده و از عوامل تاثیرگذار شکوفایی محسوب می شود و می تواند حس کنجکاوی و قوای کودک را شکوفا می کند و باعث خلاقیت جسمی و روحی می شود.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به برپایی غرفه های متنوع فرهنگی و ورزشی در بوستان شمشیری گفت: غرفه های نمایشی و تفریحی ، کودک ، فکری ، بومی محلی ، آموزشی و فرهنگی ، مجازی و … در این جشنواره پذیرای شهروندان است.
وی ادامه داد: بازی های رایانه ای ، بازی های مهیج پارکی ، بازی های فکری ( روبیک ، دومینو ، اوتلو ) و غرفه کودک ( ماسه بازی ، نقاشی ، استخر توپ ، قلعه بادی ، چرخ و فلک ) در جشنواره تفریحی ورزشی برگزار می شود و رشته های فوتبال دستی ، فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، تیراندازی ، پرتاب توپ ، سوارکاری ، تنیس روی میز نیز مورد استقبال شهروندان در سه روز اخیر واقع شده است.
شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: علاوه بر این ، غرفه حجاب و عفاف و غرفه سلامت نیز در کنار غرفه های دیگر برپاست که شهروندان می توانند از خدمات این غرف استفاده کنند.
به گفته وی این جشنواره تا پایان هفته جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در بوستان شمشیری برپاست و شهروندان می توانند از غرفه های این مجموعه استفاده کنند.

چاپ چاپ