شهردار قم: انقلاب اسلامی ایران پرچم‌دار واقعه غدیر است

شهردار قم: انقلاب اسلامی ایران پرچم‌دار واقعه غدیر است

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

حجت‌الاسلام و المسلمین نظری رئیس ستاد بزرگداشت دهه ولایت و عید غدیر خم با حضور در دفتر دکتر سقائیان‌نژاد، با شهردار قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرنیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین نظری در ابتدای این دیدار طی سخنانی به تشریح واقعه غدیر پرداخت و ضمن تءکید بر لزوم ارج نهادن این عید بزرگ بیان داشت: غدیر شناسنامه شیعیان است و باید مانند عاشورا آن را گرامی داشت.

وی در ادامه افزود: در راستای گرامی داشت این روز مبارک مقرر شده تا ششمین اجلاس بزرگداشت دهه غدیر را در مورخ ششم مهرماه ۱۳۹۴ در قم برگزار نماییم.

در ادامه این دیدار رئیس ستاد بزرگداشت غدیر با توجه به اهمیت این واقعه بزرگ تاریخ شیعی؛ برای همکاری در برگزاری ویژه‌ برنامه‌های این عید بزرگ از شهرداری قم دعوت به همکاری نمود.

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم نیز در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم بزرگداشت این عید بزرگ گفت: انقلاب ما پرچم‌دار واقعه غدیر است و وظیفه ماست تا در مسیر غدیر و زنده نگه‌داشتن آن تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: این کار یک حرکت مردمی است و در شهرداری قم نیز آمادگی این را داریم تا بسترهای لازم را برای برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه ولایت و عید سعید غدیر خم آماده کنیم.

۱۳۹۴/۰۶/۱۷

چاپ چاپ