- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

جشن شهر خوب شهروند خوب به ایستگاه آخر رسید

جشن شهر خوب شهروند خوب به ایستگاه آخر رسید
ماه و مهر میزبان شهروندان
محمد علی فرجی مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از اتمام دومین جشنواره شهر خوب شهروند خوب در کاشان خبر داد.
محمد علی فرجی اظهار داشت:برگزاری جشنواره های شهروندی در راستای ایجاد فضای مناسب همراه با برنامه های آموزشی و فرهنگی در محیطی شاد برای خانواده ها صورت می پذیرد که استقبال بی نظیر خانواده ها از جشنواره ستودنی بود.
فرجی تصریح کرد:حضور گسترده خانواده ها در جشنواره و بخش تریبون آزاد نشان از توجه به نظرات و دیدگاه های مردم و شهvوندان بود که خوشبختانه انتقادات و پیشنهادات و راهنمایی های بسیاری نیز در طول اجرای برنامه تریبون آزاد صورت گرفت.
وی ضمن تقدیر از ابراز نظرات و خواسته های شهروندان خاطر نشان ساخت:نظرات و دیدگاه های شرکت کنندگان ، مرکز ارتباطات و امور بین الملل را مجاب کرده است تا در مناسبت های خاص ملی و مذهبی اقدام به برگزاری جشنواره های شهروندی نماید.
وی افزود:باتوجه به نزدیکی ماه مهر و شروع مدارس و همزمانی پنجشنبه پایانی تابستان با ایام سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه ماه و مهر در آمفی تئاتر رو باز بام شهر کاشان برگزار خواهد شد.
دومین جشنواره شهر خوب شهروند خوب به مدت یازده هفته در آمفی تئاتر روباز بام شهر کاشان هر پنجشنبه پذیرای حضور همشهریان و گردشگران بود و با دعوت از کارشناسان و مسئولین شهری در خصوص موضوعات متنوع فرهنگ شهروندی مباحثی مطرح می گردید.