تاریخ انتشار: 12 سپتامبر 2015 - اخبار

فراخوان شرکت در مسابقه ویژه شهادت امام جوادالائمه(ع) از رادیو تهران...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شبکه رادیویی تهران همزمان با سالروز شهادت نهمین امام شیعه حضرت جوادالائمه علیه السلام با «مسابقه مفتاح» از علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه ثبت نام می کند.
به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، احمد برمر، تهیه کننده این برنامه با اعلام این خبر گفت: مسابقه “مفتاح” یکشنبه و دوشنبه به مناسبت شهادت حضرت جواد الائمه (ع) از ساعت ۱۸ به مدت ۸۵ دقیقه از رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز روی آنتن می رود.
این مسابقه به منظور بزرگداشت ایام شهادت فرزند امام رضا (ع) با ثبت نام از شرکت کننده ها با هدف تبیین معارف و سیره زندگی جوادالائمه(ع) طراحی شده است. مسابقه مفتاح با طرح سوالات متنوع در عرصه های فرهنگی، علمی و معارفی پخش می شود.
وی خاطر نشان کرد: در این مسابقه به رویدادهای مهم در دوران زندگی حضرت و فضایل امام جوادالائمه علیهم السلام اشاره می شود. شرکت کنندگان در مسابقه با پاسخ به پرسش هایی درباره میراث علمی امام جواد علیه السلام و نقش امام در نظام ولایی با سیره زندگانی و اخلاقی امام جواد الائمه (علیهم السلام) بیشتر آشنا خواهند شد.
علاوه بر این، معرفی شخصیت، اصحاب و زندگینامه حضرت از دیگر رویکردهای مسابقه مفتاح است که در قالب پرسش و پاسخ اجرا خواهد شد.
تهیه کننده مسابقه با اشاره به آیتم های اصلی برنامه افزود: از دیگر بخش های این مسابقه می توان به شخصیت شناسی، آثار فرهنگی و معرفی کتاب هایی درباره امام نهم اشاره کرد. این مسابقه ۹۴ امتیاز دارد که برنده با کسب بالاترین امتیاز، جایزه ویژه را دریافت می کند.
همچنین، علاقه مندان به شرکت در مسابقه مفتاح می توانند با شماره تلفن های ۳۳۹۱۴۱۴۱-۳۳۹۱۴۱۴۲ و شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ تماس حاصل کنند.
محمد حسین امیدی و نگین خواجه نصیر اجرای این مسابقه را بر عهده دارند.
ویژه ‌برنامه مسابقه “مفتاح” با توجه به مناسبت های مذهبی و ملی به صورت زنده در استودیو پخش رادیو تهران برگزار می شود.

چاپ چاپ