تاریخ انتشار: 12 سپتامبر 2015 - اخبار

۲۴۰ نفر از شهروندان منطقه ۱۵ راهی سرزمین لاله ها شدند

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

کاروان راهیان نور ولایت شهرداری منطقه ۱۵ با حضور شهردار منطقه، سردار خضرائی مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس، جمعی از مدیران منطقه و خانواده های معظم شهدا به مناطق عملیاتی غرب کشوراعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، دکتر انجمنی شهردار منطقه در این مراسم ضمن خیر مقدم به پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام (ره) و ایستادگی در برابر ترفندهای دشمن به برکت ایثارگری ایثارگران و فداکاری همه شهدا و آنهایی که دل در گرو آرمانهای امام و مقام معظم رهبری دارند، اشاره کرد و افزود: خدا را شاکرم که امروز در تمام دستگاهها و به ویژه شهرداری، کارکرد دین را به رخ جهان می کشیم و ثابت می کنیم دین در همه زندگی کارکرد دارد و ما در نظام جمهوری اسلامی با جوهر دینی کار می کنیم.
وی خاطر نشان کرد: امروز در مدیریت شهر ی در زمینه های مختلف با دانش و علم توانستیم در بسیاری امور از قبیل ساخت تونل ها، پلهای چند طبقه و … که یک روزی آرزوی آنها را داشتیم، دست پیدا کنیم و در واقع اینها ادامه همان کارهایی است که جوانان در جبهه با دست خالی و ایمان به خدا در سنگرهای کوچک ولی پرمحتوا انجام می دادند.
شهردار منطقه در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهدا افزود: اگر شهدا در آن زمان پشت سر امام ایستادند و به پیروزی دست یافتند امروز هم باید با تبعیت از راهنمای خود و ایستادن پشت سر مقام معظم رهبری بر توطئه های دشمن که همواره در صدد صدمه زدن و ایجاد یاس و ناامیدی در بین ماست غلبه کنیم .
شهردار منطقه با اشاره به اینکه جوانان ما در آن زمان تمام علایق خود را گذاشتند و رفتند اظهار امیدواری کرد: امروز با کار جهادی بتوانیم زحماتی را که شهدا و رزمندگان برای این مملکت کشیده اند جبران کنیم.
وی خاطر نشان کرد: امروز جوانان ما با درس خواندن جهادی و تحصیل علم و دختران ما با حفظ حجاب که از جمله توصیه های شهدا بود، باید راه آنان را ادامه داده و چرخ این کشور را با دستان توانمند خود اداره کنند.
این گزارش حاکی است، کاروان راهیان نور منطقه ۱۵ پس از اقامه نماز صبح، قرائت زیارت عاشورا، مداحی و بیان پاره ای توضیحات درباره سفر توسط نماینده باغ موزه دفاع مقدس، با بدرقه رسمی مدیران شهری به سرزمین لاله ها رهسپار شدند .
شایان ذکر است، در این اردو ۲۴۰ نفر از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و شهروندان منطقه به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل اردوگاه سیدالشهدا (ع) در ایلام، زیارت یادمان شهدای والفجر۳ و کربلای یک در سلسله ارتفاعات قلاویزان، یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلانغرب، زیارت امامزاده آل اسحاق در شهر سرپل ذهاب و روایتگری در منطقه عملیاتی یادشده، یادمان شهدای عملیات مرصاد در تنگه چهار زبر، زیارت یادمان شهدای پاوه، غار قوری قلعه و … بازدید خواهند کرد.

چاپ چاپ