در مراسم اختتامیه ممیزی:

منطقه ۴ موفق به کسب ۲ گواهینامه شد

تاریخ انتشار: 12 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

اختتامیه ممیزی شهرداری منطقه ۴ با حضور شهردار منطقه ، معاونین ، شهرداران نواحی، کارکنان و کارشناسان ممیزی در سالن کنفرانس منطقه برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ معاون برنامه ریزی شهرداری منطقه در ابتدای این جلسه گفت: ضمن خسته نباشی برای دو روز ممیزی فشرده برای کارکنان و ستاد ممیزی ، خیلی خوشحالیم که منطقه ۴ با استفاده از پتانسیل های موجود به کسب و تمدید این گواهینامه ها شد.
در ادامه دکتر تیموری و هیئت همراه یافته ها ،نکات مثبت،فرصت های بهبود و عدم انطباق ها را طی دو روز حضور در منطقه را بیان کرد و گفت: نکات مثبت نسبت به چند ماه پیش خیلی پیشرفت داشته که افزایش آگاهی کارکنان بسیار تاثیرگزار بوده است.
وی افزود:پس از بررسی های شهرداری منطقه ۴ موفق به کسب و تمدید مراقبتی اول استاندارهای ISO 14001( محیط زیست ) ، ISO 9001 (کنترل کیفیت ) شد.
دکتر تیموری گفت: حضور شهردار منطقه و دیگر معاونین بسیار دلگرم کننده بود و امیدواریم این اتفاق همیشگی باشد و از همه همکارانی که بار این مسئولیت را عهده داشتند تشکر میکنم.
شهردار منطقه در ادامه گفت: تشکر و قدردانی از همه همکارانی که این دو روز پاسخگو بودند و عزیزانی که با حضور در منطقه ۴ مسئولیت کار اجرایی را عهده داشتند و قابلیت ها و فرآیندهای بهبود و رفع اشکالات را بررسی و برطرف کردند.
وی افزود: خیلی خوشحالم این اتفاق نصیب منطقه ۴ شد و این استانداردها حائز شد امیدواریم هر روز شاهد روند رو به جلو و مرتبط با استانداردها باشیم .
شهردار منطقه ۴ گفت: تحقق این فرآیند ها در عمل است و در رسالت اصلی که همان خدمت به شهروندان استفاده شود.
گفتنی است این دوره ممیزی توسط شرکت نیسرت آلمان (NISCERT) در روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه سال جاری با حضور نمایندگان ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در منطقه ۴ صورت گرفت.
لازم بذکر است در حال حاضر منطقه ۴ با کسب و تمدید دو گواهینامه، ISO 14001، ISO 9001 و با داشتن گواهینامه های ISO 10002، ISO 10015 دارای چهار گواهینامه است.
پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ