تاریخ انتشار: 12 سپتامبر 2015 - اخبار

جذب سرمایه گذار برای اجرای پارکینگ های محلی با مالکیت شخصی در منطقه ۱۰ تهران...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون شهرسازی و معماری منطقه از اجرای تمهیدات ویژه برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث پارکینگ های محلی و فروش و واگذاری آن به شهروندان با مالکیت خصوصی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مهدی صفدری معاون شهرسازی و معماری منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که احداث پارکینگ های محلی به عنوان یکی از راه های رفع کمبود مشکل پارک خودروها در دست اجراست گفت: از منظر شهرسازی بزرگترین مشکل در منطقه احیا و نوسازی بافت های فرسوده و تامین سرانه های خدماتی خصوصا پارکینگ است که برای رفع این مشکل تمهیداتی اندیشیده شده و برنامه هایی را در دستور کار داریم.
وی یادآور شد: در حال حاضر جلب مشارکت و فعال سازی بخش خصوصی با ایجاد جذابیت و اهدای بسته های تشویقی برای سرمایه گذاری در دستور کار مدیریت شهری منطقه است و تاکنون مکان هایی که قابلیت احداث پارکینگ دارند شناسایی و به فعالان این عرصه معرفی می شوند.
معاون شهرسازی و معماری منطقه یادآور شد: تاکنون چندین سرمایه گذار آمادگی خود را برای احداث پارکینگ اعلام کرده اند و منطقه نیز ضمن معرفی مکان های مناسب و اهدای بسته های تشوقی از آنان حمایت می کند ضمن این که شهروندان نیز می توانند در املاک شخصی خود اقدام به این کار کنند و پس از اتمام ساخت این پارکینگ ها را به صورت محضری و با سند مالکیت به اشخاص واگذار نمایند.

چاپ چاپ