- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

اجرای زیرساخت های عمرانی خط سفید در ۳۰ معبر شمال تهران

۳۰ معبر شریانی در شمال تهران در راستای اجرای طرح خط سفید با اجرای زیرساخت های عمرانی آماده سازی شدند.
به گزارش روابط‌ عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس بهمن محبوبی معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت : پروژه خط سفید در این معاونت طی سه فاز برنامه ریزی شده است که فاز اول پایلوت به اتمام رسید و فاز دوم که شامل اجرای زیرساخت های عمرانی در شریان های درجه ۱ و ۲ است در حال اجراست.
وی گفت: در فاز ۲ خط سفید ۱۱۸ معبر شناسایی شدند تا عملیات عمرانی در آنها اجرا شود که با بازدید کارشناسان فقط ۳۰ معبر به خدمات عمرانی نیاز داشتند که دسته بندی شدند و عملیات اجرایی شامل تراش آسفالت ، پخش آسفالت و همسطح سازی جداول و اقدامات حاشیه ای در آنها اجرا شد و در مراحل پایانی قرار دارند.
محبوبی تصریح کرد : در این طرح بیش از ۸۰ دریچه نیز برای آرام سازی جریان ترافیک در مکان هایی که آسفالت پخش شده بود همسطح سازی شدند.
این مقام مسئول با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در حدود ۶۴ کیلومتر از شبکه فاضلاب در سطح منطقه باقی مانده است و یکی از خطوط اصلی این شبکه از خیابان شریعتی عبور می کند که اکنون وارد محدوده پل رومی شده که با رسیدن به نزدیک میدان قدس شبکه بالادست منطقه برقرار می شود و همه محلات آماده هستند به این شبکه متصل شوند و تنها بخش باقی مانده محله امامزاده قاسم (ع) است.