استقبال ۱۰ هزار نفری شهروندان پهنه جنوبی آزادی از جشنواره تفریحی ورزشی
معاون شهردار منطقه 9 خبر داد:

استقبال ۱۰ هزار نفری شهروندان پهنه جنوبی آزادی از جشنواره تفریحی ورزشی...

تاریخ انتشار: 13 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اخبار شوراها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره تفریحی ورزشی منطقه در بوستان شمشیری که با حضور رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد ، گفت: خوشبختانه طی ۸ روز برگزاری جشنواره ، حدود ۱۰ هزار نفر از این مجموعه تفریحی ورزشی استقبال کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، هاشم فخاری با اعلام این خبر اظهار داشت: ورزش، تفریح و شادی باعث رشد شخصیت شده و از عوامل تاثیرگذار شکوفایی محسوب می شود و می تواند حس کنجکاوی و قوای کودک را شکوفا می کند و باعث خلاقیت جسمی و روحی می شود.
وی با اشاره به برپایی غرفه های متنوع فرهنگی و ورزشی در بوستان شمشیری گفت: غرفه های نمایشی و تفریحی ، کودک ، فکری ، بومی محلی ، آموزشی و فرهنگی ، مجازی و … در این جشنواره پذیرای شهروندان بود.
معاون شهردار منطقه ۹ ادامه داد: بازی های رایانه ای ، بازی های مهیج پارکی ، بازی های فکری ( روبیک ، دومینو ، اوتلو ) و غرفه کودک ( ماسه بازی ، نقاشی ، استخر توپ ، قلعه بادی ، چرخ و فلک ) در جشنواره تفریحی ورزشی برگزار شد و شهروندان در رشته های فوتبال دستی ، فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، تیراندازی ، پرتاب توپ ، سوارکاری ، تنیس روی میز به رقابت پرداختند.
فخاری اذعان داشت: علاوه بر این ، غرفه حجاب و عفاف و غرفه سلامت نیز در کنار غرفه های دیگر برپا بود که شهروندان از خدمات این غرف نیز استفاده کردند.
برپایه این گزارش ، رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی جشنواره با همراهی فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی و تاجری شهردار ناحیه ۲ از غرفه های دایر در جشنواره تفریحی ورزشی ازجمله بازی های فکری و بازی های رایانه ای، غرفه کودک، غرفه سلامت، غرفه های ورزشی و … بازدید کرد.

چاپ چاپ