در آستانه فرارسیدن مهر:

برپایی نمایشگاه ” مهر سبز” توسط مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه ۱۳...

تاریخ انتشار: 14 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه ۱۳در آستانه فرا رسیدن فصل مهربانی با برپایی نمایشگاه “مهر سبز” در بوستان پیروزی به استقبال مهر می رود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مهرابی ، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه۱۳ از برپایی نمایشگاه ” مهر سبز” در آستانه فرا رسیدن فصل مهربانی خبر داد و افزود : در این نمایشگاه که با حضور کارشناسان مراکز سه گانه گل و گیاه منطقه برپا میشود، کارگاه های متعددی ویژه شهروندان از جمله کارگاه های کاربردی طب سنتی ، سبزیکاری در جعبه، کاشت گل و گیاه در محفظه های شیشه ای ، پرورش قارچ خوراکی، شناخت آفات فضای سبز، کارگاه های غرس نهال و کاشت گل، کارگاه های مدیریت منابع زیستی و چگونگی حفاظت از فضای سبز ، ارائه مشاوره در زمینه های مختلف فضای سبز و …برگزار می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی فضای سبز و نقاشی ویژه دانش آموزان و کودکان نیز برگزار میشود که میتواند در ارتقای سطح دانش آنها پیرامون فضای سبز نقش بسزایی ایفا کند.
گفتنی است : این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ در بوستان پیروزی دایر میباشد که پذیرای علاقمندان به مباحث کاربردی در زمینه فضای سبز است.
مهدیه فراهانی
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳

چاپ چاپ